Juliana8819 maj, 2011Någon som ska opa sig 9 Juni på proforma? Jag ska, tänkte höra om det fanns nå fler här!:) Bröstförstoring02Dela
Anonym användare19 maj, 2011Återbesök ang. ev korr *bilder*Då var det äntligen dags för mitt andra återbesök sen min operation! Har ju sen dag 1 varit grymt missnöjd och ledsen över hur mina bröst ser ut 👎 Redan direkt efter op. så tyckte jag att det såg konstigt ut att bröstvecket var sytt så högt upp och vid återbesöket tog jag upp detta. Min kirurg sa att det var en op.teknisk grej som man gjorde vid t...Bröstförstoring05Dela
stjärna8419 maj, 2011har gått ner 15 kilo sedan konsulationJag har min op lite mindre än 2 veckor och när jag var på konsulation i mars så vägde jag 15 kilo mer, har nu gått ner till 65 kilo och är 171 lång. Och på konsulationen så pratade dom om att dom skulle ta bort 200 cc från mitt eget bröst. men nu kan ja säga att allt fett där har försvunnit. Men kirurgen ser väl vad som verkligen behövs på...Bröstförstoring09Dela
yra19 maj, 2011Utgångsläge, behövs lyft? *bild*Tror ni jag behöver lyft? Jag känner mig väldigt osäker på om jag vill göra en operation om jag måste göra lyft då jag inte vill ha så mycket ärr. Har ca 21 cm från halsgrop till bröstvårta. Har ammat 2 barn så dom är ju inte fylliga direkt😀 Bröstförstoring016Dela
Anonym användare19 maj, 2011Coh 1 eller Coh 2?Imorgon måste jag bestämma implantat inför operationen och jag har alltid tänkt att jag ska ta coh 2, dels för att jag tränar mycket och inte vill att det ska bli jobbigt med guppiga bröst och dels för att jag vill minska risken för rippling. Men nu har jag börjar fundera på om jag inte borde ta Coh 1 ändå. Jag vill ju inte ha stenhårda bröst. Så h...Bröstförstoring016Dela
nina880918 maj, 2011Är på citadell nu hjälp!Har gjort protes bytte från 375 mellan till650 hög perthese och min fråga kommer de igen vara för naturliga mjuka platta. Förstår mig inte på läkaren har sagt 10 ggr vill ha de bolliga upptill inte platta mer fake och nu ligger ja inlindad i bandage pga ena bröstet hade de mer problem med är så förvirrad ser inte heller någon jätte skillnad men de...Bröstförstoring015Dela
Anonym användare18 maj, 2011ÄrrläkningDet har idag gått 1 månad och 1 dag sedan min op, bytte tejp precis och mitt ena ärr blöder fortfarande samt att det fortfarande är sårvätska i ena "hörnet".. det andra har läkt ihop helt, någon som också vart med om så seg läkning eller är det något fel? när jag ringde kliniken för ca 1,5 vecka sen om att det var massa sårvätska så sa dem att de l...Bröstförstoring017Dela
Lilla Anna 7818 maj, 2011Art clinic gbg...Tacksam för all information jag kan få, då jag planerar att göra en bröstförstorning där.... Kram! Bröstförstoring07Dela
tuttfia8118 maj, 2011Bröstförstoring o ev lyftJag funderar på att fixa mina bröst. Ser att det är många här som har gjort sina ops på Proforma. Vad tyckte ni? Är det ett bra ställe? Vad fick ni betala?Bröstförstoring00Dela
Juli1118 maj, 2011Hängbröst? Råd tack!Skulle ni säga att detta är hängbröst? Eller bara lite "tomma" bröst? Jag är lite rädd att jag ska behöva göra ett lyft vilket ju är ett större ingrepp. Vad tror ni proffs? 😉 Har ni några förslag på storlek? Jag vill ha så naturliga som möjligt, gärna framför om det går. Bröstförstoring024Dela