Körsbäret
Kvinna ·
15 feb, 2023
Uttag av implantat mars 2023
Andra bröstoperationerJag gjorde en tråd för oss som ska ta ut implantaten nu snart. Blir lättare att diskutera alla frågor man har. Jag funderar mycket på vad som händer med musklerna när implantaten är ute. Det borde bli ett hål där de suttit. Funderar också på hur länge man behöver vara sjukskriven. Jag har inte haft min konsultation ännu, men har ändå preliminärbokat operationstid. Vill mest bara få detta gjort
Sortera efter
Anonym användare
13 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
13 mar, 2023
Anonym användare
13 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
13 mar, 2023
Anonym användare
13 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
14 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
14 mar, 2023
Det er uvant å være platt men det skyldes jo mye kompresjonsbh som trykker alt sammen ;-) inte helt platt når jeg tar den av. Så tror jeg også at det vil fluffe seg litt mer til etterhvert. Har sett bilder av kvinner som har fjernet og det var STOR skilnad etter 3-6 mnd på absolutt alle. Så vi må ikke tro at resultatet like etterpå er som det skal bli :)
Det känns skönt å ha tatt ut implantatene. Brystene er finere enn jeg hadde våget håpe på og jeg er supernøjd med min nye, smalere profil. Ingen flere bekymringer om komplikasjoner, fremtidige bytte etc Brystene er også så utrolig mjuke!! Jeg hadde jo Motiva Ergonomix som er de mykeste som finnes (?) men naturlig er jo noe helt annet.
Dette känns helt rett :)
Anonym användare
14 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
14 mar, 2023
Hei,
Grattis med å få alt avklart!!!! Nu har du ungefär en vecka (?) på å gjøre deg redo?Det kommer til å bli så bra!!! Och du har jo planerat for en lugn tid efteråt, det er nog veldig fornuftig.
jeg bytet tapen idag så da fikk jeg kollat ordentlig på arret/snittet. Det ligger 2-3 cm opp på brystet så det vil enten ikke synes eller så vil brystet trekke seg oppover. Det vil uansett ikke ligge langt nedenfor brystet, som jeg har sett på andre.
Jeg var veldig nervøs for å byte tape (kjennes som jeg er nervøs for alt nå?) men det gikk veldig bra.
I mine papper står det kompresjonsbh dag og natt i 4 veckor og efter det som jeg vil. Tror det er viktig for å unngå indre blødning + fickan skal jo läkas, vi vil inte ha et «hulrom» der inne?
Jeg har bh «Klara» fra Nordicare (samme brand som tillvärker Mirabelle). Klara har kompresjon Level 2 hvilket betyr at den er tight og dekker også en stor del av brystet. Jeg kjøpte en ekstra så jeg kan tvätte så ofte jeg vil. Anvender jo dag og natt osv Jeg har str M. De har tre ulike hekter så man har litt å gå på. Vil tro de litt små i str. Jeg har vanligvis 70cm omkrets i bh.
Jeg kommer nok til å kjøre den på natt en god stund etter de første fire veckorna men bytte til sportsbh på dagtid. Planerer å ha bh hele døgnet det første året. Har hatt det i alle år med silikon så det plager meg ikke.
Jeg tycker det er merkelig at «alle» sier at dette er så easy peasy Det er helt sikkert så for noen og kanskje der blir så for deg - hoppas det!! Men bli inte chockad om du ikke er i top shape den første vecka efter op. Enhver op er en påkjenning for kroppen og man måste bare lyssne och avpassa seg.
Idag har det vært sol og plussgrader her. Jeg har gått ca 1 km - det er rekord!! Kände meg lite stel efteråt men det var mest skönt, spesielt mentalt? godt å komme seg ut litt!!
Anonym användare
14 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
15 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
17 mar, 2023
Anonym användare
17 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·