Körsbäret
Kvinna ·
15 feb, 2023
Uttag av implantat mars 2023
Andra bröstoperationerJag gjorde en tråd för oss som ska ta ut implantaten nu snart. Blir lättare att diskutera alla frågor man har. Jag funderar mycket på vad som händer med musklerna när implantaten är ute. Det borde bli ett hål där de suttit. Funderar också på hur länge man behöver vara sjukskriven. Jag har inte haft min konsultation ännu, men har ändå preliminärbokat operationstid. Vill mest bara få detta gjort
Sortera efter
Anonym användare
18 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
18 mar, 2023
Anonym användare
18 mar, 2023
Venus2019
Kvinna ·
18 mar, 2023
Anonym användare
18 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
18 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
18 mar, 2023
Anonym användare
21 mar, 2023
lillsann
Kvinna ·
21 mar, 2023
Hej lillsann, er det din dag idag?
Sender varme tanker til deg♥️
Körsbäret
Kvinna ·
21 mar, 2023
Hej lillsann, er det din dag idag?
Sender varme tanker til deg♥️
[/quote
Tack!!!
Ja faktiskt på uppvaket nu :))
Uppstod en blödning men ska få mer info snart, skriver mer sen, kram på er!
lillsann
Kvinna ·
21 mar, 2023
Anonym användare
21 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
21 mar, 2023
lillsann
Kvinna ·
22 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
22 mar, 2023
lillsann
Kvinna ·
22 mar, 2023
Skönt att du inte haft superont och att du dessutom lyckades gå ut med hunden. Angående formen tror jag att man får ha tålamod. Jag räknar med att bli i princip helt platt eftersom jag hade väldigt lite själv från början. Det känns ganska jobbigt om jag ska vara ärlig, men får koncentrera mig på det positiva istället.
Fick du en kompressionsbh eller kompressionsband? Jag kommer få band. Tänkte köpa en bh själv efter ett par veckor.
Hoppas allt känns fortsatt bra nu under dagen!
Anonym användare
22 mar, 2023
Körsbäret
Kvinna ·
22 mar, 2023
lillsann
Kvinna ·
22 mar, 2023
Så skönt at du mår bra!! Haha - hur er formen (på norsk) betyder hur mår du? jeg har jobbet litt i Sverige förut så borde jo visst bettre?
Formen på brösten skal vi nog inte bedöme förran det har gått några månader. Mine er ff lite ojämna, den ene er lite fyrkantig och den andre er mer rund. Men de er inte så skrynklige lenger och jeg er hoppfull!
Ja, det er veldig ulikt hva klinikkene säger! Merkelig, tycker jeg. Man får vel bare lyssna på sin klinikk. Jeg antar det er ok å være mer forsiktig men inte mindre. Min klinik säger t ex at op bh skal være på 24/7 i 4 veckor, efter det väljer man selv. Jeg har tenkt å ha den varje natt en god stund men börje med lite snyggare på dagtid om det känns ok. Var i en affär idag og kikade men kände absolut inte for å prova. Så har jeg derimot bestilt noen bh på Boozt som jeg kan prova hemma i neste vecka. Da har det jo gått 4 v så burde vel være ok….
Ingen antibiotika her heller (fikk betennelsesdempende)
Dusje etter 4 dager
Trene etter 6 veckor - her er de tydeligvis overens?
Hvilken bh har du, lillsann?
Anonym användare
22 mar, 2023
Visar 61 till 80 av total 137 objekt