anna9231 mar, 2012395cc? jag ska ta 395cc, jag har 75a nu och jag är rädd att de kommer att se för liten ut. Jag hoppas att de kommer att se ut som en 75D. Tror ni att det är möjligt? Bröstförstoring07Dela
Elocin31 mar, 20126 veckor bakombröstHej nu har det snart gått 6 veckor sen op, jag har delvis bakom och undrar om man kan räkna med att de inte kommer förändras så mycket till?? Bröstförstoring09Dela
Gucci8931 mar, 2012Olika stora bröstJag är så sjukt nöjd med mina nya bröst såhär långt. Innan operationen hade jag en liten storleksskillnad på brösten.. vilket såklart följer med efter operationen om man inte lägger i olika mycket i brösten. MEN jag tycker att det syns mer nu? Är jag nojjig.. och eftersom det vara gått 1 v sedan operationen kan det ju lika gärna vara så att just de...Bröstförstoring05Dela
Bryden31 mar, 2012Luftbubblor mellan brösten!?!?!?Varför har jag små luftbubblor mellan brösten? Är jag ensam om det? Kan det vara skadligt? Någon som vet? :) Bröstförstoring06Dela
Anonym användare31 mar, 201210 månader efter operationen, ska jag vara nöjd såhär? Hej allihopa! Efter min operation var jag ganska trött på att prata bröst så jag försvann från forumet ett tag. Speciellt när jag insåg att dom inte blev som jag hade önskat. Sista halvåret har jag försökt intala mig att dom visst är fina, men nu kan jag inte riktigt låtsas längre. Jag var nöjd ett tag, men nu känns det bara som att dom blir ful...Bröstförstoring09Dela
dana74731 mar, 2012Välja implantatJag har så svårt att välja vad jag skall ha för fyllning i mina implantat. Det skulle vara skönt att få höra vad ni tycker att det är för fördelar o nackdelar på de olika. Vill att de skall kännas så naturlig ut som möjligt. Koksalt eller silicon.Bröstförstoring02Dela
Micciee31 mar, 2012Någon med 350/375cc MP eller 375cc HP??Halloj! Någon här med 350/375cc Moderate PLUS Profile eller 375cc High Profile? Är ni nöjda? Mått? Bilder? Jag väljer mellan dessa men jag inte komma fram till något vettigt alls!! Blir tokig. HJÄLP! Tror 375cc HP ligger högst upp på listan nu :) men är osäker på om det kanske kan vara för stort. Bröstförstoring09Dela
Emeli31 mar, 2012Bilder på mina nya 445ccLovade ju naket idag :) opererades igår, och än så länge är jag hel nöjd! dem blev stora som tusan , och jag älskar det ! :D Bröstförstoring013Dela
Anonym användare31 mar, 2012Löpning efter Bröstförstoring?Hej!jag skulle gärna vilja veta hur snabbt efter en bröstförstoring man kan ge sig ut och springa igen.Mina bröst är nu 11 veckor hur länge bör man vänta?Nån som vet? Bröstförstoring01Dela
Pamsan31 mar, 2012Svårt att välja storlek??? Hur har ni alla gjort när ni valt storlek? Jag tycker att det är så svårt när man äntligen har chensen att få till sin idealstorlek. Jag har ända sedan tonåren drömt om att förstora brösten. Jag har äntligen tagit tag i saken och varit på konsultationer. Jag har hittat en klinik och kirurg som känns bra. Så långt är allt frid och fröjd. Men...Bröstförstoring012Dela