Angelica05 jan, 2012550 cc vs 800 ccHär kommer bild på skillnaden mellan mina 550cc och 800cc som jag har nu. -Sänkta bröstveck -bredare implantat för mindre mellanrum -större ;) Bröstförstoring023Dela
Smallan05 jan, 2012Så ska man betala också.Hur har alla gjort med betalningen? Själv har jag sparat endel och tänkte ta lån på resterande. Hur har ni gjort och vad rekomenderas? Bröstförstoring015Dela
Smallan05 jan, 2012RistestJag har gjort ristest och tyckte att 4dl passade fint. Vad tycker ni? Jag vill att det ska vara naturligt och vill INTE ha några "bimbobröst".' Till er som gjort testet och opererat in lika mängd: Upplever ni att det var liknande resultat eller blev det helt annorlunda? Själv tyckter jag att detta ser fint ut, men är rädd att det kan komma...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare05 jan, 2012PIP implantat är du drabbad? Kontakta SVT här.Jag är medicinreporter på Rapport och Aktuellt, SVT och arbetar med ett inslag om PIP skandalen. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er som drabbats av ruptur eller andra hälsoproblem av era PIP implantat. Vill även höra hur klinikerna hanterat frågan, om de har infomerat er efter att PIP förbjöds, hur de bemött er oro etc. Vad säger klinike...Bröstförstoring068Dela
milly05 jan, 2012Efter hur lång tid...?Hur lång tid tog det för er innan ni kunde jobba (med ganska tungt jobb) och annat igen efter bröstförstoring? Någon som håller på med ridning och isf hur lång tid tog det innan du kunde komma igång igen? Efter hur lång tid kan man simma/bada/bastu mm? Bröstförstoring07Dela
Luna_05 jan, 2012Hur viktigt är 6 månaders återbesöket?Nu är det 6 månader sedan jag gjorde min operation. Jag var inte på 3 månaders besöket utan skickade bara bilder till Örjan över mailen. Jag har ju en liten bit att åka. Nu är det dags för 6 månaders besöket och jag känner verkligen inte för att åka ända till sthlm bara för att Örjan ska kolla på brösten ett par minuter. Jag är ju helt nöjd och har...Bröstförstoring05Dela
milly05 jan, 2012Operera sig i GöteborgNi som har gjort en bröstförstoring i eller omkring Göteborg, vilken klinik opererades ni på? Berätta gärna om hur det gick, bra/dåliga saker? Någon som varit på Proforma Clinic? Bröstförstoring07Dela
Milia05 jan, 2012Om vi hade levt i Brasilien......så hade vi suttit här och diskuterat rumpimplantat istället, eller var man får tag på sådana här trosor: http://gfx.svd-cdn.se/multimedia/dynamic/00652/puffupptrosa_jpg_652229c.jpg Där är det ju små bröst, smal midja och stor rumpa & stora lår som anses vara det snyggaste. Lustigt hur idealen kan vara så olika. Bara en tanke... 🙂 Bröstförstoring02Dela
Anonym användare05 jan, 2012300 eller 350cc?Jag börjar vela lite med strlk, men det är väl rätt vanligt innan en OP! När jag va på konsultation så prövade jag bara ut 350 cc och inte 300 cc, något som jag kanske ångrar idag, men jag kan ju alltid testa på själva OP dagen. Däremot behöver jag era råd! Min syster la in 300 cc, hon är mycke större i kroppen än mej, bredare höfter sa...Bröstförstoring06Dela
meee05 jan, 2012hur och var mäter man bröstbredd?Jag undrar hur och var man mäter bröstbredden? Bröstförstoring00Dela