Anonym användare28 dec, 2011vilken bh storlek???Hur mätar man bäst för att få fram vilken bh-storlek man har? Någon klok som vet? Bröstförstoring011Dela
Boobiemamma28 dec, 2011Hur ser 400-450cc ut i bikini?Jag har gått runt och gjort ristestet och kommer fram till att 4dl ris känns lagom stort, nästan liiiite för stort men hellre det än för litet. När man har kläder som inte sitter tight så märks det knappt men de syns ju ganska mycket med ett vitt linne. Det jag undrar över nu är om de kommer att upplevas som jättestora med bikini? Jag vill...Bröstförstoring012Dela
reblezz28 dec, 2011Börja använda BH efter op?Hur länge har alla väntat efter bröstförstoring med att börja använda bh? :) Bröstförstoring08Dela
Anonym användare28 dec, 2011Pip-implantatHej på er! Jag är ny på forumet och har registrerat mej här av en tråkig orsak. Jag har sedan 3,5 år tillbaka Pip-implantat och vill komma i kontakt med andra som också har det. Jag har inte haft några som helst besvär eller komplikationer med implantaten utan problemet är att jag köpt en vara som nu i efterhand visar sig innehålla andra ämne...Bröstförstoring0261Dela
Anonym användare28 dec, 2011Aldrig mått så dåligt i mitt liv.Bakom placering kommer att döda mig.Hej tjejer.ligger nu igen vaken och gråter,har bett min sambo att ge mig smärtstillande.det är onormalt att ha ont så långe.idag är 9 dagar sen op gjordes.jag är så trött på att jag måste halv sitta när man ska sova.jag hat 800cc i vänstra bröst,det är dena sida som gör ont.det känns att implantatet ligger på hjärtat och pressar på det.jag kan inte...Bröstförstoring059Dela
Pisa2528 dec, 2011Jag har bestämt mig för om-operation! Nu behöver jag lite råd-hoppas ni inte tröttnat på mig.. :(Efter många tårar och sömnlösa nätter har jag nu bestämt att operera om mig. Jag är tacksam för att alla era fina komplimanger, men jag är olycklig med storleken och min personlighet klaffar inte med mina nya bröst. Jag känner mig otroligt stor och klumpig, och har redan lite ont i ryggen. De är för breda och för mycket put också. Inte mkt som blev...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare27 dec, 2011för stort?hej tjejer! jag var på konsultation för ngn månad sen, vi bestämde då att ja skulle lägga in 520CC bakom musklen, hög profil. (nu har jag 75b) när jag var där kändes det lagom när ja kollade i speglen och så, har googlat lite bilder för att få fram lite om hur stort det är och ja börjar nu tveka om att det kommer bli förstort? behöver lite r...Bröstförstoring015Dela
Smultron27 dec, 20115 veckor bobbies *BILD* (halvkropp)I dag har det gått 5 veckor sen operation. Tog en "halvkroppsbild" så ni ser lite mer hur de passar till resten av min kropp! Jag mår jättebra och det gör mina boobies med, MEN det har börjat klia, eller ärren kliar som satan jag vet inte vart jag ska ta vägen så mycket kliar det ibland. Har precis genom gått den veckliga tortyren och bytt tejp...Bröstförstoring04Dela
emmavictoria27 dec, 2011Funderingar på citadell. Korr, missnöjda, nöjda?Hej tjejer! Var ett tag sedan jag var här inne. Avbokade min operation på Proforma och beslutade att det var inte tid och jag var inte helt 110% säker på Proforma och deras "regler" med korr. För mig är det viktigt att det är möjlighet till korr om något går snett. Det är ändå en operation jag ska leva med i flera år och bli nöjdare med min kropp...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare27 dec, 2011Tvillingarna firar 3 veckorÅh! Det har gått så fort! Vill dela med mig lite av min lila resa - so far so good! :D Tänkte göra en liten resumé :) Tiden efter op har vart överkomplig. Första veckan var FÖRJÄVLIG. Hade så satans ont att jag hellst av allt ville dö. Inte nådigt, då gick jag på smärtlindring också - men tyckte inte det hjälpte speciellt bra.. :( Hade rull...Bröstförstoring01Dela