ELIT22 dec, 2011Några fler än jag som ska opereras den 30 jan på Proforma?Jag ska på konsultation den 29 dec och har fått op-tid den 30 jan. Det är Calle på Proforma som ska ta hand om mig och vad jag har hört om honom så är det bara positivt. Känner mig väldigt otålig och vill bara att det ska bli den 29:e. Har väl aldrig längtat efter att få visa upp mina hängrattar för en karl, men nu kan jag inte låta bli ;) Det är k...Bröstförstoring00Dela
Mtw22 dec, 2011Varit på Konsultation proforma, nu förvirrad? Försöker smällta allt, tiden sprang iväg under konsultationen. Har idag runda 280cc vill ha större men inga bomber! Hade tänkt runt 350. Läst på om Michael och förstått att han inte gärna sätter in stora implantat. Så chock när han sa 400-450cc, inte mer änn 400cc sa jag det får absolut inte se stort ut. Det lova han och sa att jag kunde bära upp...Bröstförstoring014Dela
nami22 dec, 2011BH efter Operationen ni opererade på Citadellklinikentänkte höra om någon vill dela med sig av någon bra bh som dem fått använda efter operationen? speciellt ni från citadellkliniken! Min läkare skrev: Vi rekommenderar inte push-up eller stram sport-BH förrän efter 3 månader. En mjuk sport-BH kan fungera och även mjuka utan byglar. Det gäller bara att det inte trycker och pressar för mycket....Bröstförstoring018Dela
fiij22 dec, 2011Nervös till tusen!Nu börjar jag bli nervös. Ett par veckor kvar bara! Nu är allt bestämt iallafall, höger 545 cc uhp vänster 485 hp allergan, bakom Jag hoppas jag klarar mig utan komplikationer men skulle de bli så så verkar de som jag är hos rätt kirurg! Han verkar göra allt för att man ska bli nöjd! Vad ska jag nu tänka på? Vad glömmer man i all nervös str...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare22 dec, 2011Ont i revbenen...Jag opererades i tisdags kväll (20 dec). Sov första natten hemma i natt. Är öm, men det är drägligt. Har dock lite mer ont nu än igår... Men en grej som jag undrar lite över är att jag har ganska så ont i revbenen. Är det någon som har erfarenhet utav det? Kan man göra ngt så det lindrar? Hur gjorde ni som var själva hemma för att ta er up...Bröstförstoring05Dela
Antonium7422 dec, 2011Jippi!!! Fick tid hos Johan för mitt återbesök ist för Ron!Så skönt! Om det blir korr vill jag ju hellre att Johan gör det. Va inte så sugen på att släppa lös Ron med kniven igen när jag inte va nöjd efter hans första försök. Bröstförstoring00Dela
bedhead22 dec, 2011Blir dom förstora? *bild*Hej Igår var jag ju på konsultation, bestämmde mig för 400cc i ena & 375cc i andra. Men nu när jag sovit på det så är jag orolig över att det kommer bli tokstort?! Mitt önskemål var att jag vill ha större, men inte att det ska vara för uppenbart att jag opererat brösten. Vist man kommer se det ändå, men ja. Hmm. Ni som gått från 75B till D, hur...Bröstförstoring013Dela
Anonym användare22 dec, 2011verkar som ena bröstet flyttat sig uppåtHej all! Opererat mig för 6 mån, och det en bröstet verkar ha sakta rört sig lite uppot. Någon som vet om massage eller bröstband kan göra någon skillnad? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare22 dec, 2011Snälla.Hjälp.Jag tror att jag dör.Känns att jag är fylld med vatten.Hej på er!kl är 2 snart och jag sover inte.jag mår inte så bra efter min andra bröstop.jag ska ringa till kliniken och ska prata med kirurgen.jag har konstiga symptom.min mage blev så stor och spänd,känns som stor akvarium.Idag kunde jag inte knäppa jeans pga magen.magen blir större å större för varje min.och det känns att hela min övre del av kro...Bröstförstoring019Dela