sue21 dec, 2011Vanlig BH efter operationNar far man anvanda vanlig BH efter operationen? Ar sa trott pa denna sport BH!!!!!! Bröstförstoring03Dela
linnsan21 dec, 2011Frågor bröstförstoringHej! Jag funderar på att göra en bröstförstoring, men jag är ganska så vilsen och vet inte riktigt vad man ska tänka på och vad man ska välja för strl? Bakom eller framför bröstmuskeln vad är bäst? Är det vanligt att man får bristingar? Har ni något knep hur man kan undvika att få det? Jag har redan ganska mycket bristningar och vill inte få fler....Bröstförstoring03Dela
Ccarolinee21 dec, 2011Vad tycker ni om mina bröst? (Uppdaterad nya bilder 4månader..))Snälla svaraJag är jättenöjd med brösten strorleksmässigt och allt däromkring det enda problem jag har är lite db.. Var på återbesök förra veckan och de sas att de fortfarande kan sjunka ner lite. Jag stör mig på det i bland och ibland inte, ligger jag eller står sträckt syns det inte alls men på ena bilden här Ttex då se syns som mest då är det när jag sjunke...Bröstförstoring08Dela
totten20 dec, 2011400 cc bröst + BILD. Samt vitt på bröstvårtan En bild på mina bröst som nu är 2 veckor. Har också lagt in en annan bild där det skall synas att lite på bröstvårtan har blivit vitt.. någon som vet varför? Bröstförstoring07Dela
snarttuttar20 dec, 20112 Månaders Bröst-Bilder!!Haaaalllå! nu har jag äääntligen updaterat bloggen på nya bilder! Som dt har frågats om hehe... mina tjejer vart 2 månaders igår he he he.. lämna en komentar vettja! 👍 Bröstförstoring00Dela
Smultron20 dec, 20111 månads boobies+ärr *BILDER*I dag fyller mina boobisar 1 månad. Mår fortfarande bra och det läker fint. Ärren ser också bra ut, det vänstra ärret är lite rödare än det högra men jag tycker det ser bra ut i alla fall :) Som ni ser har jag lite bristningar på ena boobisen men jag ahr haft det sedan innan så jag är inte missnöjd. Säg gärna vad ni tycker, ska ärren se...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare20 dec, 2011Hur känns det?Kanske en underlig fråga, men hur känns det att ha inplantat i kroppen? Känner man av dem när man ska sova?, går?, kommer åt brösten? Bröstförstoring09Dela
Butterfly 6620 dec, 2011För/nackdelar med framför resp bakom??Hej! Vad är plus resp minus med att implantaten bakom muskeln? Har varit på konsultation och fått förslag på att sätta implantaten bakom muskeln (ska göra ett lyft också) och jag frågade kirurgen varför man väljer att sätta bakom och svaret jag fick var att då fungerar muskeln som en "bh" och risken för framtida häng minskar... Vad är nackdelar...Bröstförstoring02Dela
meee20 dec, 2011Vem har gjort bröstlyft+förstoringJag vill se bilder på bröstlyft och förstoring men de flesta har bara gjort förstoring. Vet inte om man kan hitta här nånstans vem som har gjort lyft också men ni får gärna skriva vem ni är så jag kan se era bilder. Bröstförstoring013Dela
bedhead20 dec, 2011Sjukskrivning vs semester?!Hej.. Har ni tagit semester när ni gjort operationen? Eller har ni blivit sjukskrivna? Godkänner isf försäkringskassan en sjukskrivning för bröstoperation så man får sjukpenning?Bröstförstoring03Dela