bedhead20 dec, 2011Försäkring?Hej Har ni tecknat någon särskild försäkring för era operationer, eller vet ni om det är sånt som ingår i om man har en vuxenförsäkring?Bröstförstoring01Dela
myplasticboobs20 dec, 2011Cosmobröst 320cc + bild fyra timmar gammla!På denna bilden var dom bara 4 timmar gamla, kunde inte förstå hur fina dom var redan där. Kommer ihåg att Peter skratta när han kom in till mig efter operationen för jag låg fortfarande och nynna på julmusik. Jag hade legat och sjungt med julmusiken från deras stereo i operationssalen. Dock inget jag minns för jag hade fått min härliga fylle medic...Bröstförstoring09Dela
Annette3320 dec, 2011Uppdatering! Anatomiska 7 månader *Bilder*Så där ja, då har jag uppdaterat min profil med nya bilder, visar dem i tråden också. Jag trivs och är riktigt nöjd med mina anatomiska! Bröstförstoring04Dela
Anonym användare20 dec, 2011Vill inte se ut som Kissie! =/ Har nästan bestämt för för ett par implantat på 435 cc allergan som är som 450 cc med ett mentor implantat.. Implantaten är 13 cm i diameter och 49 mm i put.. Har 12 cm i bröstbredd och är 75 cm runt bröstkorgen, 163 cm lång och väger 57, ni tror väl inte att det kommer bli lika stora som kisses implantat, eller? =/ Vill verkligen inte ha f...Bröstförstoring06Dela
sockerpullan20 dec, 2011Allt klart!!:) Men anatomiska elr inte?Då var man nyligen klar med besöket hos min kirurg! :) Det blir 350 cc på vänster och 470-500 cc på höger, delvis bakom placering, hög profil, texturerade. Sen så tyckte han att jag skulle ha anatomiska då han tror att det blir snyggast på mig. Vad tycker ni? (Nu vet ju inte ni hur mina bröst ser ut, men i helhet. Hur blir anatomiska??) Sen s...Bröstförstoring02Dela
zzofia20 dec, 2011Träning och tejp byte!Jag börjar med det bra :) nu har det gått tre veckor och skulle byta tejpen i dag, va nervös på vad jag skulle få se där under. Men när jag tog bort tejpen syndes ingenting! :D de fanns inga sår eller något... va helt inne på att ärren skulle va skit fula med massa var och sånt. vad tror ni kan de synas mer sedan eller blir det bara bättre? se...Bröstförstoring07Dela
Rosamoln20 dec, 2011Kan det här bero på stress inför op tror ni? Plötsligt har min kropp sparkat bakut! Jag har fått finnar/utslag över hela kroppen! Speciellt bakom ena örat:/ Jag har ALDRIG haft så här mycket finnar, ens i tonåren:/ Jag har fått ett gigantiskt munsår så jag ser förjävlig ut! Tycker jag tappar mer hår än vanligt? Jag kan inte sova! Och när jag väl somnar drömmer jag fruktansvärda tydliga d...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare20 dec, 2011Gaahhh.. operation imorgon!!!Kan inte fatta att jag ska operera mig imorgon. Känns HELT SJUKT. är inte nervös än men jag vet att jag senare under dagen kommer vara som ett asplöv....... har ni några tips inför min morgondag?:) Bröstförstoring06Dela
Calibra20 dec, 2011Implantats proffs, se hit!!!!Som jag skrivit i en annan tråd så har jag fått en återbudstid redan imorgon. Vilket komplicerar beställningen av implantaten. Mentor släta HP coh 1, 450cc skulle inte vara några problem att ta hem på en dag, men mitt första hands val var Allergan ST 435 cc HP pga av att de finns i coh 2, nu undrar jag om det kommer bli jätte stor s...Bröstförstoring08Dela
Pisa2520 dec, 2011Bilder 12 dagar efter bröstförstoring*Hej alla, jag är nog känd som den negativa tjejen som bara klagat från dag ett. Vissa av er ville se efterbilder. Här kommer några. Jag mår som sagt inte bra över detta alls, tog mycket kraft och energi att ens kunna ta dessa bilder och sedan lägga upp dem. Till Sanela- pma mig så kanske vi kan maila mer om våra bekymmer och tan...Bröstförstoring013Dela