kottbitten26 okt, 2011op imorn, packning & storleks hjälp..Har operation imorogn och behöver lite hjälp med packning.. Vad ska jag ta med mig? Orolig att ja glömmer något speciellt nu när jag är så stressad så är det typiskt att jag kommer glömma något.. Sen velar jag fortfarande mellan 375 och 400cc hp, bakom muskeln. Jag är 163cm lång och väger i nuläget kanske 51 kg.. Mått under bröst 71cm...Bröstförstoring03Dela
Ccarolinee26 okt, 2011Kliar hjäl migJag har till i från fått sån klåda på bröstkorgen ovanför brösten mellan dom o under jag kliar o de kommer massa knottror. Nån som har nå tips,? Kan tillägga att jag har väldigt känslig hy Bröstförstoring011Dela
Anonym användare26 okt, 2011Hur lång tid måste man vänta med operation efter man fått barn?Någon som vet hur länge man måste vänta med bukplastik och bröstförstoring efter man har fött barn? Halvår? Ett år? :) Bröstförstoring08Dela
Tuttsan26 okt, 2011Men jag har ju bara D kupa nu :(Jag hade A kupa innan op. Sen la jag i 450 cc på vänster och 500 cc på höger, och nu 4 dagar efter operation så åkte vi för att köpa en sport BH, då provade jag lite andra BHar för att se vilken storlek jag hade och jag hade ju bara D kupa... När jag har läst om annat folk här inne som har haft A från början och opererat in mellan 400-500 så har do...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare26 okt, 2011Bröstförstoring hos Citadell kliniken i Malmö? Hej ! Jag undrar om det är någon här som har gjort en bröstförstoring på Citadell kliniken i Malmö som skulle kunna berätta lite om va de tycker? Är väldigt sugen på att ta tag i detta nu men är lite nervös och orolig för att det ska bli bra. Tacksam för svar.Bröstförstoring013Dela
Anonym användare26 okt, 2011Hjälp! Vilken klinik/kirurg? Känner mig helt vilsen i denna djungel! Har läst så mycket jag bara hinner men nu hittade jag detta forum o hoppas på många goda råd ;-) Vilka kliniker/kirurger rekommenderar ni? Vilka ska man passa sig för? Prisskillnad? Jag bor i Gbg men har inga problem att resa för bästa resultat. De jag kollat än sålänge har legat på ungefär samma p...Bröstförstoring08Dela
Nooova26 okt, 2011Värk i vänstra bröstet.För en timme sen började det värka i ena bröstet. Värken kommer i vågor och "dunkar som till" långt inuti. Vad kan detta bero på, någon som känner igen sig? Väldigt obehagligt. Mina är en månad gamla. Bröstförstoring02Dela
chikko26 okt, 2011Så kul!Har precis kört ett race & provat alla mina gamla bikinis- så jäkla snygg man kommer va på stranden:-) Provade klänningarna som är urringade (fick alltid sätta en säkerhetsnål eller sy ihop lite av urringningen förr), provade mina gamla bh´ar som satt jättebra (dom jag hade innan jag ammat 2 barn). Tubtoppar- såååå skönt att slippa ha bh under. Jag...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare26 okt, 2011Snart är det min tur!! C 14 h :))Jösses helt uppspelt nu!!! Ska upp om 8,5 h .... Klo 08:00 ska jag befinna mig i gbg ..... *längtar* *överlycklig* Bröstförstoring02Dela