Mayaem14 okt, 2011En dag gamla boobisarHar lagt upp en bild på mina nyopade boobs. Enjoy. 😛 Bröstförstoring013Dela
Anonym användare14 okt, 2011HJÄLP! Har jag blivit rätt behandlad?Kände att jag behöver avreagera mig och även få höra vad ni andra skulle gjort/tycker om behandlingen jag fått. Det hela började med att för 3 år sedan gjorde jag en bröstförstoring. PIP-inlägg, ultra high 405 ml. (vill ej nämna klinik ännu). Blev ej nöjd med strlk så kontaktade kliniken och var på en heldel efter besök. (Dem utlovade att ino...Bröstförstoring07Dela
robiin14 okt, 2011hur långa väntetider?En väldigt luddig fråga. Men jag undrar lite om det här med väntetider. Självklart kan man inte ge något generellt svar, men svara gärna med era egna erfarenheter! :) Hur lång tid tog det för er från det att ni bokade konsultation tills ni var på den, och från det att operation var bokad tills den utfördes? Jag har på något sätt förr för mig att de...Bröstförstoring06Dela
Mayaem14 okt, 2011Op-berättelse Victoriaklininken😀 nu är det klarrrt. Här nedan är länken för Op-berättelse och bilderna ligger för granskning. https://plastikoperationsforum.se/operationsberattelse/operationsberattelse-brostforstoring-victoriakliniken-mayaem Bröstförstoring00Dela
bewi14 okt, 2011HJÄLP!!! Måste välja kirurg NU!!!! OP bokad hos båda...Okej tjejor nu behöver jag eran hjälp!!! Har varit på konsultation hos Tuve på Citadell och Örjan på proforma och vet inte vem jag ska välja... Jag har varit på konsultation hos Tuve på Citadellkliniken för ungefär 2 veckor sedan och fick ett jättebra intryck. Vi bestämde att det blir 580 uhp i höger och 630 uhp i vänster, bakom muskeln. Sen ef...Bröstförstoring018Dela
Ccarolinee14 okt, 2011någon annan som det tagit tid för snälla behöver lite pepp :/ BILDERVar på första återbesöket idag efter 3 v.. Alla andra man läser om får börja använda bygelbh & har så fina bröst tidigt tycker jag när man läser..men jag skulle vänta till nästa återbesök med bh åtminstonde om 2 månader för mina bröst är fortfarande väldigt bulliga upptill.. Mitt gamla bröstveck syns också fortfarande.. Mitt vänstra bröst v...Bröstförstoring017Dela
Idaah14 okt, 2011Bild Ristest..vad tror ni?Jag har tänkt lägga in ca 400 cc.. provade med ristestet och kokade 8 dl (4dl på varje bröst) MEN..jag tycker de här ser skitstort ut?? :P Eller vad tycker ni? Tycker ni att ristestet visar bra hur de kan se ut sen efter operationen? Bröstförstoring023Dela
Jojjo14 okt, 2011Storleksnoja 13,5cm 475cc MPNågra veckor kvar och jag har fruktansvärd storkleksnoja. Har idag små/mycket små bröst och har bestämt att lägga in 475cc MP på Citadellkliniken. Är 80 cm under bysten och inläggen är 13,5cm breda. Börjar nu nojja mig lite om det blir för stort. Vet ju att lite "försvinner" och när jag provade 400cc kändes det som att de blir lite för...Bröstförstoring03Dela
honeybunny14 okt, 2011Muskelpåverkan och DB. Vad ska jag göra?Muskelpåverkan syns bra och tydligt så fort jag spänner musklerna och jag som alltid tyckt att det var roligt att gymma och nu känns det inte lika roligt längre. När jag tagit upp det här med örjan så tycker han INTE jag ska lägga framför eftrsom jag har så tunn hud. Men jag funderar på att lägga framför ändå, vill kunna gymma som vanligt IGEN....Bröstförstoring08Dela
Lillalady14 okt, 2011piercingar under OpTjena tjejer! nu äre bara 6 dagar kvar för min del! :D Är så himla glad och pirrig, men jag undrar en sak ang piercingar. Dom vill ju inte att man ska ha några piercingar i.. Hur gjorde ni? Örjan ville att jag skulle ta ur alla, inkl den i tungan för den kunde jag svälja (!!? Sväljer jag tungan så märker dom det förhoppningsvis och...Bröstförstoring09Dela