Anonym användare13 okt, 2011"kurrar" i ena bröstet??Det kluckuckar o kurrar eller hur jag nu ska beskriva det i högra bröstet?? Varför? Någon annan som haft så?Bröstförstoring07Dela
Gwyneth13 okt, 2011Fel på ena bröstet? 17 dagar efter opMitt ena bröst känns som vanligt förutom muskel då som är lite känslig fortfarande. Men mitt andra bröst känns bara .... fel :( Det gör ont på ganska många ställen när jag klämmer och ibland även utan att jag rör det och bara ligger still. Är det okej? Det bröstet var mer svullet efter op och gjorde mer ont från dag 1. Tycker även bröstvårtan är ö...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare13 okt, 2011Nyopad på Citadell *lycklig*Då ligger jag på mitt rum nu! Allt har gått superbra! Jag blev sövd exakt 16:15 och vaknade upp inne i opsalen kl 17:05 De blev nog lite överaskade att jag vaknade så snabbt och kunde föra en normal konversation där jag tackade kirurgen,narkosläkaren och sköterskan samtidigt som jag fick hoppa över till min egna säng. Har slumrat till lite...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare13 okt, 2011Mina nya geléhallon och nojjig över kapselbildning!!?Hejsan mina tuttar fyller idag 9 dagar.. eller okej 8 dagar ^^ imorgon kl 15.00 - 9 dagar ;) de är mjuka undertill och hårda upptill och jag är så jävla nojjig att jag fått kapsel.. jag vet att de tar tid för de att trilla ner i sin ficka men ändå.. använder en sportbh från Bonprix i 75D men fick sy in den ca 5-6 cm så jag hoppas d...Bröstförstoring08Dela
Alice13 okt, 2011Minska ärr..brustablett?? Nån mer som hört nåt om detta?En kompis till mej sa att hon hade "brusat bort" ärr, (inte op-ärr, utan andra ärr) med magnecyl brustabletter.. Nån som hört nåt om detta? Lästa också i någon tråd om nån "nål-rulle" som skulle ta bort ärr, när kan man börja bråka med ärren i så fall? Erfarenheter?? Bröstförstoring01Dela
Peggy13 okt, 2011Hur stort bör mellanrummet vara?Jag undrar vad normalt mellanrum är. Jag får plats med en tumme mellan mina bröst. För mkt/för lite? Tacksam för svar! Bröstförstoring06Dela
Alice13 okt, 2011Bilder på små framförbröst! ;)Här kommer de första bilderna på mina små nya bröst! Jag tycker förstås de ser gigantiska ut, om man jämför med vad jag hade innan, men 225cc är ju ganska blygt ändå! Hoppas såklart att de kommer hänga till sej lite, men är i övrigt supernöjd med att jag inte gick upp i storlek i sista minuten, supernöjd med val av placering och implantat...Bröstförstoring03Dela
Angelica13 okt, 2011Operation om 1 vecka funderingarJa även man vart i detta läget förut börjar nervositeten komma krypande. Ska ju byta från 550 cc hp coh 2 till 800 cc hp men till frågan finns mentor i coh 3 och bör man isf välja det? Har ingen rippling men böjer jag mig framåt kan jag känna hur implantatet veckar sig lite antagligen för att det inte är max fyllt? Men coh 2 eller 3 är frågan?Bröstförstoring01Dela
zzofia13 okt, 2011Lite frågor inför op på Proforma till er som har opererats där?Hejsan! hade tänkt att boka tåg biljett till stockholm rätt snart eftersom det blir billigare om man bokar den rätt långt före :) men proforma ska ju betala för res vägen hur funkar det? drar dom av det på priset på operationen då eller ska man lämna kvitto på biljetterna till dom? Och min mamma ska också följa med så om våran resa tillsamm...Bröstförstoring029Dela
hottottie13 okt, 2011Bara gråter och gråterOpades runt 14 idag på Proforma, ligger nu i sängen och har så ont i klyftan av brösten och kan knappt röra armarna , ligger här och kan inte sluta gråta, har fått massa smärtstillande, ska det verkligen va såhär? La in mpp 350cc :(....Bröstförstoring017Dela