emmavictoria19 sep, 2011Carl-Johan Gustafsson & Örjan Gribbe? Vilka har opererat sig hos Proforma Clinic och Carl-johan Gustafsson/Calle eller Örjan Gribbe? Bröstförstoring019Dela
Morran19 sep, 2011CitadellPeter vägrar lägga framförHar inbokad tid hos Peter på citadell.. Har bestämt mig för att lägga framför, när jag mailade honom om detta sa han att det är så mycket fler nackdelar med att lägga framför och att han inte gör det. Har bett att han ska ringa mig ikväll, får se vad det är som gör en framförplacering till ett sämre val.. Jag menar muskelpåverkan är snarare regel ä...Bröstförstoring072Dela
pyret19 sep, 2011Klåda mellan bröstenHej på er tjejer. Nu när jag har fått större bröst och det är så tätt mellan brösten med bh på så har jag fått lite röda utslag som kliar, antagligen för att det blir så varmt där. Är det någon som har något tips på vad jag kan göra åt det, babypuder, kortisonsalva eller vad? Bröstförstoring02Dela
Anonym användare19 sep, 2011Hamna i storlek?Den 27 oktober så blir det äntligen den efterlängtade operation... Konsultationen beslutade vi om 500 cc, medium + profile, runda, gelehallon.. Idag har jag 85 B , vad kommer jag typ ha sen? Ungefär? Bröstförstoring010Dela
Minja19 sep, 2011Hjälp! Samma implantat trots olika storlek på brösten?Alltså, finns det nån här som har det? Hur blev det? Syns det stor skillnad? Mina bröst har en skillnad på ca 25-50 cc. Och det skiljer kanske en halv cm i put. Skulle det se knasigt ut om jag tog t.ex. 370 cc på båda?? Eller kan man leva med det? Lägger in några bilder om det hjälper. Bröstförstoring08Dela
Anonym användare19 sep, 2011Tuberösa bröst?Men kan någon SNÄLLA förklara för mig vad detta innebär!! Min kirurg sa att efter min OP och efter 6 månaderkontrollen så kunde man se om 6 mån om detta måste korras.. men vad tusan är det, har googlat på bilder och inte fan ser mina bröst ut så! visst min vårtgård kanske är lite stor för mina små strutiga bröst men inte tusan som de på google!!...Bröstförstoring09Dela
emmavictoria19 sep, 2011Vilka har gjort en bröstförstoring på proforma clinic i stockholm? Letar efter tjejer som gjort en bröstförstoring på Proforma i Stockholm som kan berätta lite mer om sina erfarenheter och vem ni opererades utav. Jag har aldrig tidigare gjort en plastikoperation och är jätte spänd nu när jag äntligen har ett datum. Har drömt om att få göra en bröstförstoring sen jag var 16 år gammal, nu är jag 20 och har peng...Bröstförstoring02Dela
emmavictoria19 sep, 2011Operation på Proforma clinic! Hej allihopa! Jag ska opereras på Proforma utan Örjan Gribbe den 16 november. Tänkte höra om det finns lite fler tjejer som ska till Örjan och kan berätta lite mer om hur han var när ni var på konsultation hos honom :) Bröstförstoring043Dela
Anonym användare19 sep, 2011Överkänsliga bröst efter OP?Hej! Nu tre veckor efter operation känner jag att mina bröst och främst bröstvårtorna har blivit väldigt överkänsliga och när man tex ryser så ömmar det lite i brösten, lite svårt att förklara, men e det någon annan som haft det?? Kram Bröstförstoring026Dela
Anonym användare19 sep, 2011sätta in spiral?Är det ok att göra efter bröstförstoring? E 3 veckor sen jag gjorde OP. Kommer dröja nån vecka till innan jag får tid hos gyn. Bröstförstoring031Dela