NateO19 sep, 2011Någon med Ultra Hög profil?Har funderat på hög eller ultrahög, är det verkligen så stor skillnad? Någon som har ultra hög?? :) Bröstförstoring040Dela
Daniii19 sep, 2011Försäkring etc bröstförstoringHej ! :) Hade tänkt operera mig på Citadell kliniken , men min fråga är vad har man för säkerhet hos dem vid eventuella komplikationer? Är man täckt via hemförsäkringen ? Ingår narkos hos dem i priset , eller är det en tilläggskostnad? Bröstförstoring07Dela
Anonym användare19 sep, 2011Nu ligger jag i operationssängenHär ligger jag nu och väntar på att snart bli sövd och börja operationen. Jag har precis fått lugnande och ja känner mig inte ett dugg nervös, är bara så oerhört glad nu :) håll tummarna för mig är ni snälla tjejer! KraamBröstförstoring013Dela
miss tanja19 sep, 2011Hjälp? KKAB eller CITADELL?? :/Vet inte vilken klinik jag ska välja! Så tänkte fråga efter era erfarenheter och omdömmen??? ::)) :) Det står mellan Ivan Letterfors på KKAB. Eller Johan Nordquist på Citadell... Har varit på kosultion hos Johan, och Gunnar Kratz på Plastakademin. Och har även en kosultions tid hos Ivan nu på onsdag.. Men funderar nu på att avbo...Bröstförstoring020Dela
Anonym användare19 sep, 2011proform droppform samt coh 2 kostat?Hej vännebörjaar fundera. önskar mig droppfirmade bröst o coh 2 är bättre för att minska rippling än coh 1? Elller har jag fattat fel. runda på proforma kostar 4200 plus försäkring 3000 totalt 4500 men om jag vill ha coh 2 vad kostar det då? Och vad kostar det att byta till alergan ist för mentor.Bröstförstoring07Dela
Emmalena19 sep, 2011Återbesök på citadell. Vad ska cosmo göra på återbesöket? Förstår att han ska kolla så allt står rätt till med brösten. Men ska han ta av tejpen under armarna? Smått orolig då jag är väldigt öm där. Hoppas på svar :-) Bröstförstoring04Dela
Summer dress19 sep, 2011Konsultation citadell 22 septemberSnart är det min tur!! Så länge som jag läst här, så många bilder som jag tittat på, så mångas bröstutveckling man drömmande följt. Och nu är det dags för mig att klä av mig inför kirurgen och få råd inför operationen. Jag förälskade mig tidigt i Peter Cosmos bröst men efter att ha surfat runt här och sett bilder så bestämde jag mig för att äve...Bröstförstoring03Dela
lottistuvis18 sep, 2011Clinic strömstadÄr det någon mer här än jag som har opererat mig på clinic strömstad av Bo Cederqvist? Bröstförstoring00Dela
meija10018 sep, 2011400 cc Har för två dagar sedan gjort en bröstförstoring. Hade en mini a-kupa och la in 400 cc bakom muskeln. Men tycker brösten ser väldigt små ut!!!! Hur kommer detta sig? Bröstförstoring09Dela
Lillalady18 sep, 2011Träning efter BröstOPJa jag vet att det säkert finns massa trådar om detta redan, MEN hitta inget just nu när jag sökte som var någorlunda nytt! Jag undrar när man kan börja träna efter op?! Typ, spinning, simning, styrketräning, gympa, crosstrain. Vill ju inte sitta och bli slapp igen nu när jag äntligen har kommit igång med träningen! 😕 Bröstförstoring04Dela