Jojjo13 sep, 2011Kan man dölja att man är nyopererad?Jag har idag BH som gör att mina bröst ser ett par storlekar större ut än vad de i verkligheten är. Så är folk vana att se mig. Jag kommer inte att få speciellt mycket större än detta eftermin operation, lite kanske. Jag tror att jag med mina nya bröst kommer att kunna välja (beroende på vad jag har på mig) om jag vill att det skall synas a...Bröstförstoring046Dela
noticeable13 sep, 2011Får man chans att ändra storleken??Ska göra min op på Citadell den 11/10. Har valt 550cc hp och nu är jag nervös att det ska bli för stort... Ni som har opererats på Citadell: Brukar man kunna få prova innan operationen, (alltså samma dag) om man vill ändra storleken något??? Bröstförstoring06Dela
Nooova13 sep, 2011Hur många har lagt över 500cc vid första op?Jag vill veta hur många operationer ni gjorde för att komma över 500cc? Hur många av er som har haft kirurger som har låtit er lägga in över 500 vid eran första operation osv. För vissa kirurger säger att det är mer komplikationer med större implantat vid första operationen och andra inte. Alla tillåter olika storlekar. Vad är vettigast och säkrast...Bröstförstoring031Dela
Störreboobs13 sep, 2011Örjan boobs 3 månader, inga komplikationer alls.Hej alla glada boobisar:) Nu är mina sillisar 3 månader och jag är glad och nöjd. Vill dock ha större tuttisar:) Men det var ändå inte ett alternativ vid min operation då jag nog ej hade fått in mer. Så får väl se vad som händer och se om jag gör ett storleksbyte senare i livet. Förutom det så är allt super bra, inga tecken på någon kompikation...Bröstförstoring028Dela
mayaa13 sep, 2011MuskelpåverkanÄr det nån som INTE har fått muskelpåverkan efter att ha lagt bakom muskel? Känns nästan som alla klagar över detta problem, inte kul när man sj snart ska lägga bakom... Vilka faktorer är det som spelar in om man får det eller inte? Jag är inte typen som tränar mkt och dom gånger de händer tränar jag inte mina bröstmuskler. Fast det kanske inte en...Bröstförstoring05Dela
malin8613 sep, 20111 dagars Peter Cosmo Citadell *BILDER*Hej! Nu är det är det äntligen gjort! Jag har varit så fruktansvärt rädd att det ska bli för stort och jättefult men än så länge känns det helt okej! I största laget dock! Men jag hoppas att det är svullna så de blir lite mindre, lägga sig ska dem ju i alla fall! Toppenbetyg till Peter och alla sköterskor! Supernöjd med bemötandet! Bröstförstoring012Dela
Anonym användare13 sep, 2011Nu blev jag nervös!!Har läst runt lite.. Läste om traction rippling?? Kollade på massa olika exempel där detta hänt och andra saker också.. Kan ni inte skriva lite om hur det gått för er nu efter operationen? Ska lägga in 350 CC Är smal, kan detta påverka negativt?? Tacksam för svar! Bröstförstoring01Dela
Tösan13 sep, 2011Alltså vad är det som händer med mig...Tog tag i alla grubblerier jag har och slängde iväg ett mail med alla mina funderingar och frågor angående profil, framförplacering, runda eller anatomiska implantat, storlek mm. Fick till svar att boka in ett återbesök till innan operationen då vi skulle gå igenom allt (han tyckte jag hade lite väl många frågor att ta över mail). Vet inte vad det...Bröstförstoring05Dela
noticeable13 sep, 2011Vad kommer jag få för storlek??Har ca 75B (hos lindex, New Yorker) och 70C (hos HM, samt hos Victoria´s secret) Tycker verkligen inte att jag har C kupa egentligen men Hm´s B kupor hoppar tuttarna ut ifrån och enligt tjejen på Victorias secret som hjälpte mig när jag skulle köpa en där så hade jag 70C (32C i USA) Tror att detta kanske har o göra med den jäkla "dalen/missbildnin...Bröstförstoring029Dela