Anonym användare09 sep, 2011Boobs 7 dagar 550cc o lollipoplyftHär kommer mina 7 dagars boobs! Är nöjd som fanken :-)))) Vad tycker ni ?? :-))) Bröstförstoring02Dela
Anonym användare09 sep, 2011Känns för små - nu direkt efter op.??Någon som har erfarenhet av hur storleken upplevs direkt efter op. Förväntade mig att de skulle kännas gigantiska men sorligt nog känns ganska små... Ville visserligen ha ett naturligt resultat men något större. Undrar om de "flyter ut" mer när de börjar läka - är mest som hårda bollar just nu..?? Bröstförstoring017Dela
Anonym användare09 sep, 20113d simulering proforma?Vart på ak o gjort 3d simulering men fundear om proforma också gör det? Ni får gärna berätta hur örjan gribbe är samt hur en konsultation går till där, hur lång är den?Bröstförstoring04Dela
NateO09 sep, 2011Vilket implantat är bäst mot rippling?Jag ska nog böra en bröstförstorniing med framför placering och då är ju risken större för rippling, vet någon vilket implantat som är bäst mot rippling? typ texturerat eller slätt... verkar dock som om man nästan alltid har texturerade implantat om man ska ha framför?? Bröstförstoring019Dela
primadonna609 sep, 2011blir framför bröst större?jag har precis op mig och det blev framför. min fråga till er är blir framför bröst större efter några månader så som bakom bröst blir när muskeln släpper? Bröstförstoring011Dela
Anonym användare09 sep, 2011Någon mer som är så fruktansvärt röksugen?Vatt den jobbigaste veckan någonsin,vatt 10 dgr utan att röka och mår relativt bra förutom när jag äter men nu är problemet imorgon då jag ska till Köpenhamn och festa, hur ska jag avstå från cigg när jag dricker en öl? Jag är så piggheaded full, men min kompis ha lovat att ta alla cigg han ser jag har och slänga dem, bara 5 dgr till op-dag och ska...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare09 sep, 2011Ont hjälp !!jag gjorde en bröstförstoring för ca 5 mån sen och nu den senaste veckan har jag börjat få jätte ont i dom och de typ hugger och gör riktigt ont! Även att det känns att mina ärr ömmar mycket! Kan vakna upp när jag sover av att det gör jätte ont :/ Kan knappt ha bh! Ngn som har haft ngt liknande som vet vad det kan bero på?? Bröstförstoring06Dela
cima09 sep, 2011Op Citadell 12 oktoberNågon mer som ska opas på Citadellkliniken den 12 oktober? Bröstförstoring01Dela
Anonym användare09 sep, 2011Taskigt utgångsläge?Hej När man läser mycket om folks kommentarer och så efter någon lagt ut op bild så skriver många att det ser jättebra ut men med det utgångsläget du hade är det ju inte så konstigt! Och då undrar jag om någon kan hjälpa mig; Jag har inte alls mycket bröst, utan ser ut som när man får sina första bröst, två konaktiga saker som putar rakt ut...Bröstförstoring018Dela
bewi09 sep, 2011Tuve Mårtensson - ge mig all info du vet!!Hej alla!! Jag ska på konsultation den 28/9 hos dr Tuve Mårtensson på Citadellkliniken, har även bokat prelltid för op den 8/11. Jag har läst mycket på forumet men inte hittat så mycket info om just Tuve. Är det nån som vill dela med sig om sina erfarenheter, både pos o neg. Någon som velat korra men inte fått, pga vad isf? Är han duktig...Bröstförstoring024Dela