pyret27 aug, 2011PirrningarJag gjorde en bröstförstoring i tisdags och igår började det pirra i det ena bröstet. Är det normalt och varför i så fall bara i det ena bröstet??Bröstförstoring03Dela
Anonym användare27 aug, 2011Världens knäppaste fråga, men måste få veta!Okej här kommer en fråga som jag har undrat över sen jag först fick bröst i puberteten, och den är nog supertöntig och konstig och alla kommer säkert tycka att jag är världens n00b som inte vet detta. 😇 Men jag känner att jag måste få veta en gång för alla. Detta gäller NATURLIGA bröst. Alltså såna som ej opererats ännu. Har ni/hade ni ock...Bröstförstoring029Dela
Luna_26 aug, 2011Bilder Före/EfterAlltså kolla skillnaden! Jag fattar inte att det faktiskt är jag på förebilden, att mina bröst varit sådär pyttesmå. Jag verkligen älskar mina nya bröst. :) Trodde inte att jag skulle bli så nöjd som jag är. Hoppas att dom inte blir fulare bara och att jag slipper få rippling.. Hur lång tid efter op kan man få rippling förresten? Bröstförstoring028Dela
Anonym användare26 aug, 2011Snälla bra tips??Går fortfarande med mitt bröstband o tortyr bh sen en o en halv vecka tillbaka o ska ha det i ca 3 veckor till.. men finns det nåt speciellt jag själv kan göra för att få stor underpol o litet mellanrum mellan brösten?? eller finns det inget jag kan göra där? Bröstförstoring05Dela
Peggy26 aug, 2011Vad säger man till chefen?Som skrivet i rubriken, vad har ni sagt till chefen om er sjukskrivning? Och hur tog han/hon det? Jag har en bra chef som ställer upp för sina anställda. Men jag vet inte hur hon kommer att reagera. Jag kan ju inte ljuga om det heller då det kommer att synas att jag helt plöstligt fått bröst =) Bröstförstoring07Dela
Anonym användare26 aug, 2011någon som lyft redan opade bröst?som frågan lyder. gjorde op -07 enbart förstoring. Bröstförstoring05Dela
Anonym användare26 aug, 2011vårtgårdslyfthej! Någon som gjort vårtgårdslyft med bra resultat. Hur mycket häng får man max ha? fick en son för 6 veckor sedan och har börjat fundera på att lyfta mina redan opade bröst. (ammar inte) Bröstförstoring06Dela
sarasthl26 aug, 2011Rekommendera någon kirurg på Citadellkliniken?Hej, Någon som kan rekommendera någon lugn, bra och förstående plastikkirurg på Citadellkliniken?? Hört en del gott om Tuve? Och använder .se också tortyren? Bröstförstoring05Dela
Peggy26 aug, 2011Känner lite tviviel...Undrar om det är fler som känner som jag... Jag har så länge jag kan minnas velat ha större bröst och har varit helt säker på att jag ska göra en bröstförstoring. Nu 3 dagar innan min konsultation börjar jag tvivla på om jag gör rätt. Jag vill ju så gärna men vad ska t ex andra säga om det hela? Arbetskamrater, svärföräldrarna, mannens slä...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare26 aug, 2011Stora tråden om implantatsmärkenJag tycker att vi borde ha en stor tråd där vi kan samla diskussioner som gäller olika implantatsmärken! Här på POF finns broschyrer för 6 olika märken, dessa är: Mentor Perthese Nagor Allergan Arion Eurosilicone Märket PIP fanns tidigare också men har blivit borttaget från marknaden nu. Kanske finns fler...Bröstförstoring062Dela