Anonym användare16 aug, 2011det har med silikon drar störrekupor i bh, hur mkt större då än vad det ser visuellt ut som? Om man kan veta det =) ex 75 E ser ut som 75 ? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare16 aug, 2011Någon som ska/har blivit opad av Olafur Jacobsson?Ska göra en bröstförstoring på läkarhuset hermelinen Luleå, den 16 september! Så en månad kvar, woho :) Någon som opat sig där eller kanske ska samtidigt? Ska sätta 400cc bakom muskeln, börjar nu tänka om de kanske blir för lite? Har kikat runt på massa bilder och på forum här, där tjejjer skriver att dom satt kring 500cc där dom har ungefär sa...Bröstförstoring07Dela
NateO16 aug, 2011Över/ under muskeln, Släta/ Texturerade?Jag funderar på att lägga in någonstans mellan 300 - 350 men ska man ha dem över eller under bröstmuskeln? en sak jag är säker på är att jag vill ha silikon och inte koksalt och att jag vill ha snittet i bröstvecket. Men ska inläggen va släta eller texturerade? :S Har det något sammanhang med vart man placerar dem om de ska va släta eller inte?Bröstförstoring08Dela
ETCW16 aug, 2011Hjälp mig att komma med frågor inför min konsultationJag ska på konsultation på torsdag, till Proforma. Ska göra en förstoring, lägga framför muskeln. Känner att man bör passa på att ställa massa frågor när man väl är där, men kommer inte på en ända fråga just nu. Vad frågade ni?? Bröstförstoring03Dela
emelie12316 aug, 2011Bröst 450cc, framifrån, 3½ månad!!!Hej tjejer. Här kommer en bild för att se proportionerna, vissa ville se det framifrån, dock har jag glömt ta en sån, och det här var det närmsta jag hade. :) Ser det propertionerligt ut? :) Och en fråga till, jag anser att jag har förstort mellanrum... man kan inte göra nåt åt det va utan korr? :/ Bor i en sportbh som trycker ih...Bröstförstoring016Dela
Anonym användare16 aug, 2011Kateter ( stavning?) under/efter OP?Är det någon som vet om de använder kateter under eller efter OP? Jag är fullkomligt livrädd och far fruktansvärt illa av det efter förlossning. En kompis till mig sa att det används, men har inte läst något här på forumet om det?Bröstförstoring03Dela
Anonym användare16 aug, 2011under OPi man naken då? konstig fråga men läser så mkt om att man duschar o får en morgon rock. Sen då? får man ta på sig trosor? strumpor? Bröstförstoring010Dela
Marie9016 aug, 2011Muskelpåverkan...Hur "mycket" muskelpåverkan kan man leva med? Jag är jättekluven. När jag spänner åker de lite åt höger men det stör mig inte så mycjet. Utan när jag spänner mycket så blir det högra helt missformat. Som att bröstet delar sig på två. Stör mig bara på det när jag kommer på det eller ser det, men det känns inte. Så hur mycket muskelpåverkan skulle du...Bröstförstoring08Dela
Anonym användare16 aug, 2011Vad kostar en om operation om man vill ha mindre?? Snälla hjälpsnälla, någon som vet?:) Bröstförstoring03Dela
Anonym användare16 aug, 2011Någon som har TX, Eller MX och Mp är vanligast?Svara gärna :) Bröstförstoring02Dela