Bengalkatt05 aug, 2011Apoteket silikonproppar i öronen under duschmed deskutan istället för fetvadd? Någon som har provat eller vad tror ni om det? Bröstförstoring04Dela
Anonym användare05 aug, 2011Bilder på mina bröst 2 månaderSom rubriken lyder. Vad tycker ni? Bröstförstoring021Dela
ksjo05 aug, 2011Op sista skol året.. Hej! Jag vill göra en operation i vinter, jag går sista året på gymnasiet och vill göra detta innan jag kommer ut i arbetslivet. Känns som att det är lättare att göra det innan man har börjat jobba! Men nu tänker jag om man gör detta veckan innan jullovet så är man hemma i 4 veckor innan skolan sätts igång igen.. Då borde de ju inte vara nå...Bröstförstoring012Dela
ksjo05 aug, 2011Op sista skol året.. Hej! Jag vill göra en operation i vinter, jag går sista året på gymnasiet och vill göra detta innan jag kommer ut i arbetslivet. Känns som att det är lättare att göra det innan man har börjat jobba! Men nu tänker jag om man gör detta veckan innan jullovet så är man hemma i 4 veckor innan skolan sätts igång igen.. Då borde de ju inte vara nå...Bröstförstoring00Dela
emelie12305 aug, 20113 månaders 450cc bröst (Proforma, Örjan Gribbe)Hej allihopp, long time no see.. ;) Nu är jag tillbaka, och tänkte köra på en uppdatering på brösten, dock vart det snabba, lite sämre bilder nu som jag tog nyss, för att ge er en liten hum. :) Lägger upp bättre nästa gång! Jag är nöjd, och ser hur dem utvecklas sjukt mycket, det ena är lite "före" det andra dock. Men vi hoppas den andr...Bröstförstoring015Dela
Tösan05 aug, 2011Konsultation - vad ska man tänka påHar drömt om större bröst sen jag var i tonåren (då var det knappt så jag fyllde ut en A-kupa). Nu har jag hunnit skaffa 2 barn, känner mig nöjd med den biten och känner att NU vill jag ta tag i detta med mina bröst. Medan jag ammade barnen hade jag C- kupa (första barnet) och D-kupa (andra barnet) och fullkomligt älskade det!!! I dagsläget fyller...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare05 aug, 2011Missnöjd (bild 2 månader)Hade ingen före-bild som var tillräckligt stor för att ladda upp, men mitt utgångsläge var två olika bröst. Mitt vänstra hade mycket mer häng än det högra. Vid konsultationen nämnde Tuve aldrig lyft och när jag frågade så sa han att vi skulle ge brösten en chans själva först utan en massa onödiga ärr. Fick inte heller något råd om vilka implantat j...Bröstförstoring010Dela
Anonym användare05 aug, 2011Lite bilder på mitt utgångsläge innan op!=) Vad tror ni??Som rubriken lyder, vad tror ni om 500 cc högprofil UTAN lyft (har ca 20 cm häng)? Kram alla goa! Bröstförstoring018Dela
Anonym användare05 aug, 2011Efter operationJag är alldeles nyopererad, 3 dagar sedan och igår fick jag komma hem. Nu när jag är hemma så vet jag inte hur jag ska fördriva tiden! Jag försöker vara uppe ur sängen under dagarna och göra bröstgymnastiken så ofta jag kan ca var 20e minut. JAg vet ju att det är viktigt att röra på sig och få blodgenomströmning så att det inte blir knutar och...Bröstförstoring05Dela
Kissemissen05 aug, 2011Nån som op:ats av Carl-Johan på Proforma?Hej! Jag ska på konsultation hos Carl-Johan på Proforma på måndag. Skulle till Örjan i sep, men Carl-Johan fick en avbokning så jag tog den tiden. Har inte läst nåt om honom dock.. Nån som vet? Svar så fort som möjligt tack! :) Bröstförstoring00Dela