Jenna02 aug, 20112 mån boobs *bild* Idag fyller mina boobs två månader 🙂 Firar med att dela med mig av bilder.. Bröstförstoring015Dela
Sofina02 aug, 2011Orolig inför mitt val av placering!!!Hej tjejer :) Jag har min operation inom kort. Är orolig för mitt val av placering, har en del egen vävnad ( 75 B ) Ska lägga delvis bakom muskeln MP 300 cc. Är det någon annan med ungefär samma BH storlek innan, som lagt bakom och fått bra resultat? :) Bröstförstoring04Dela
jjjblondie02 aug, 2011mellanrummet mellan tuttarna Hur stort mellanrummet blir är beroende på tuttfickan eller hur man säger, är det något era kirurger har sagt till er? Bröstförstoring01Dela
Anonym användare02 aug, 2011Snitt via vårtgård?! (För tubiskorr)Ja, som jag nämnde i en annan tråd har jag med hjälp av mailade bilder visat min tubistendens (som jag genom detta forum blivit mer medveten om) för min kirurg för att diskutera vad som kan göras (vid konsultationen resonerade vi mest kring att det nog framträder mindre efter förstoring och diskuterade inga op-varianter därutöver). Enligt henne sat...Bröstförstoring011Dela
zzofia02 aug, 2011tatuering och ärr? heej! jag har funderat lite på om jag nu ska lägga mitt snitt under brsötvecket så har jag ju tyvär en tatuering där som går en pytte bit upp på själva bröstet. men det känns som om snittet kommer läggas så att den förstörs helt. :/ tänkte om det är någon som har haft samma problem och om det kanske går att tatuera över så att den blir hel i...Bröstförstoring07Dela
kottbitten02 aug, 2011Frågor om Proforma clinicNär man opereras på proforma clinic får man ha sitt stöd, ex mamma/pojkvä/vän som sover över med en då? Om inte, när måste dom gå från kliniken och när får dom komma på morgonen igen? Jag har några timmars resa dit och jag vet inte vad jag ska göra av min vän som ska följa med 💋 Tänkte också om det är någon som vet om det är noggrant m...Bröstförstoring04Dela
Juli1101 aug, 2011Hur känns rippling? Jag har rätt nyopererade bröst (2 veckor) och sedan ett par dagar så har huden under bröstvårtorna blivit helt blank och på det ena bröstet känns det lite som när jag sträcker mig som om huden klistras fast på implantatet eller tvärtom. Jag kan inte se några vågor/veck. Det bränner/domnar av lite där också tycker jag. Domningarna är jag inte så o...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare01 aug, 2011Vitlök inför operationenHej jag har förstått att man inte får röka, dricka, äta vissa värktabletter eller äta vitlök två veckor innan op och två veckor efter. Det där men vitlök känns ju nästan omöjligt, känns som att det finns vitlök i nästan allt man äter :/ hur viktigt är det att undvika vitlök? Tex: jag är svag för chips äter chips hela tiden :P Nästan al...Bröstförstoring015Dela
Anonym användare01 aug, 2011Snart dax för första konsultationen! - Michael Olenius, Proforma.Iiiiiiiih! Läskigt! 😲 Om en vecka och tre dagar så har jag min FÖRSTA KONSULTATION! ❤️ Har varit medlem sen december 2010 här på POF så har ju tagit ett tag, känns läskigt att nu börjar det hända PÅ RIKTIGT liksom! 💡 Ska träffa Michael Olenius på Proforma Clinic i Stockholm och det är alltså min ALLRA första konsultation av tre planerade!...Bröstförstoring031Dela
Anonym användare01 aug, 2011Ristestet vs verklighetenJag gjorde ristestet för ett tag sedan och 3dl, alltså motsvarande ca 300cc ser helt sjukt stort ut. Alltså, jag ser nästan fet ut. Min man tyckte detsamma och det kändes som 2,5dl var mer lagom, men fortfarande stort. Men alla bröst jag tittar på här inne som är på 300-350cc ser ju inte alls stora ut!!! Tycker ni att ristestet stämde bra mot v...Bröstförstoring026Dela