Lilla Anna 7812 jul, 2011Sex dagar 260cc bakom, bildÄntligen har jag orkat ta en bild på mina nya behag :o) 260cc, runda helt bakom muskel. Bröstförstoring010Dela
Pixel12 jul, 2011Hängbröst av vetegroddsolja?Sen jag köpte vetegroddsolja har jag typ missbrukat den för jag tycker att den är så himla bra. Man blir otroligt mjuk och len och mysig av den så jag smörjer det mesta av kroppen med den och mina bristningar tycker jag mig också se har blivit lite mindre och finare. I förstahand köpte jag den för att smörja brösten för att göra huden mer mjuk så a...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare11 jul, 20111 vecka kommer mina falla ner? (bilder)Lite orolig :P hehe tycker att de känns som implantaten sitter högt upp och är lite ihoptrycka känns nästan som dom sitter upp till och min egan vävanad nedan för ;P.. Örjan säger att de kommer falla ner och att de kommer kännas större då och få en rundare form ;P.. Ser de normalt ut för 1 vecka, vad tror ni ? Bröstförstoring012Dela
lajsa12311 jul, 2011nya implantat gratis vid kapselbildning?är bara nyfiken på en sak, är det någon som har koll på om man kan stoppa in samma implanat vid korrigering av kapselbildning? eller måste man stoppa i ett nytt? börjar misstänka att jag fått det på mitt ena bröst. det är inte hårt eller något men det har blivit lite mindre än det varit innan. kan säkert vara muskelpåverkan som spökar, men ma...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare11 jul, 2011Bilder på 3-veckors bröstVärst vad tiden går snabbt, redan 3 veckor sedan min op!?! Tycker att de mjuknat liiite granna men fortfarande verkar inte muskeln släppa efter riktigt, är lite stel (speciellt vä sida och då främst i armhålan) - väntar på att de ska sjunka lite.... fortfarande lite bolliga upptill och så önskas lite mer underpool! :) Vad tror ni, kan det gå lite m...Bröstförstoring010Dela
Emma.Lu11 jul, 2011Massera brösten?Har sett en del av er som skriver om att massera brösten för att mjuka upp de! När får man börja göra de, och hur?? Även läst ngt om bröstband, vad är det? Min kirurg nämnde ingenting om detta :// Bröstförstoring01Dela
änglavakt11 jul, 2011Någon som har erfarehet av förstoring av osymetriska bröst?Hej Jag undrar om någon vill dela med sig information som har gjort en bröstförstoring och haft osymetriska bröst.? * Brukar det kosta extra att lägga in olika cc i olika bröst? * (om ni gjort detta) - har era bröst blivit "jämna" i stl efter operation? Jag har väldigt olika stl på mina bröst, H-börst är en fyllig b-kupa och V-b...Bröstförstoring013Dela
Anonym användare11 jul, 2011En månad kvar och jag är grymt ambivalent!!Snart är det bara en månad kvar tills jag gör min bröstoperation och nu börjar känslorna verkligen att skifta. Ena dagen längtar jag massa och är förväntansfull medan andra dagen är jag livrädd och näst intill på gränsen till att ångra mig. Någon som känner igen sig i detta? är det normalt att känna såhär inför sin operation? Just nu är jag rädd då...Bröstförstoring07Dela
Mrs V11 jul, 2011Samma frågor även inför andra operationen?Snart ska jag på min konsultation hos Örjan på Proforma. Eftersom jag bokade in detta mötet för ganska länge sen så har jag inte ägnat så stor tid här inne eller att va så uppgraderad om just bröst :P Men nu eftersom tiden närmar sig och kanske också en ev. op så ökar intresset med, men glömt lite vad man bör fråga. Men jag undrar.. vad man...Bröstförstoring020Dela
lottistuvis11 jul, 2011Byte av iläggHar bestämmt mig för att byta ilägg, har nu droppformade 350 cc men de ser så strutiga ut. Pratade med min dr han tyckte jag skulle byta till mentor ++, är det någon som kan berätta för mig om det är ok eller vad ska man ta? vill ha fylligare bredare bröst, just nu har jag väldigt långt mellan brösten. Funderar på att ta 500 cc nu. Bröstförstoring02Dela