Anonym användare03 jul, 2011Citadell - etterbesøkBlir teipen under og mellom brystene tatt bort ved etterbesøket? Bröstförstoring00Dela
Uniica03 jul, 2011Hatet av stora silikon bröst.jag har ingen att gnälla till för det är ingen som lyssnar så då tänkte jag att det är väll lika bra att gnälla lite här vet att ni ändå lyssnar :P Nu är väll brösten 7 månader.. och dom två senaste månaderna har jag börjat ogilla dom mer och mer.. inte att det är något fel på dom utan just för att det är silikonbröst som är stora. Jag som har...Bröstförstoring013Dela
Anonym användare03 jul, 2011Snitt i armhulen - tvål?Ok! Det er 30 grader varmt her, og da kommer det etterhvert lumske dufter fra f.eks armhulen💡 Jeg har hittill kun vasket med vann, dels fordi jeg ikke tør å røre mine armhuler og dels fordi jeg ikke har aning om man kan bruke tvål der 6 dager etter op....??!! Jeg håper inderlig jeg kan det, hehe... Noen som vet?? Bröstförstoring06Dela
Anonym användare03 jul, 2011Nåt har hänt med min ena vårtgård...den har lixom "flytit" ut o blivit gigantisk! Inte snyggt alls :( Kan det gå tbx eller? Bröstförstoring00Dela
Anonym användare03 jul, 2011Proforma-frågor, besök, internetuppkoppling?Proforma-tjejer, jag ska opas imorgon och har mailat Örjan men han har inte svarat så jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig lite. 1. Åker ganska långt och min pojkvän ska med för att hjälpa mig hem dagen efter då vi ska åka tåg. Frågan är, får han stanna med mig inne på kliniken? Läst någonstans om något hotell i närheten men hittar inget...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare03 jul, 2011När kan man börja kramas igen utan att det gör ont?Försöker planera lite för den närmsta tiden. Knappt någon av mina vänner eller någon i min släkt känner till min bröstförstoring och jag vill även att det ska förbli så. Nu har jag flera ggr fått säga till olika vänner som velat ses under veckan att jag är sjuk. Har dessutom släktmiddag om 2 veckor. Alla kommer ju börja undra om jag backar undan nä...Bröstförstoring09Dela
Jennyanderzzon03 jul, 2011Hjälp! :Ptänkte bara fråga om nån som är i samma storlek som jag som gjort bröstförstoring, vad har ni gjort för cc i era ? är 157cm och väger 67kg! Tänkte göra 300 i vänstra och 350 i högra! men nu börjar ja undra om ja ska göra 350 i vänstra & 400 i högra ? (a) Bröstförstoring015Dela
Jennyanderzzon03 jul, 2011Vad är skillnaden?Vad är skillnaden på fram och bakotplaserade inplantat ? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare03 jul, 2011Äntligen varit på konsultation hos Tuve.. Blir lyft och implantatNu har jag hunnit smälta saker och ting. Äntligen har jag varit på konsultation. Håller med alla som har skrivit bra saker om Tuve. Han var super trevlig och ärlig. Op är bokad den 14/12.... Längtar såååå. Han frågade om jag ville har en diskret eller måttlig förstoring. Jag ville ha något mitt i mellan.... givetvis och ett par bröst som pass...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare03 jul, 2011Oljiga bröstOpades för 5 dagar sedan. Klyftan så att säga känns väldigt oljigt, trodde det var något medel som dom hade använt under operationen som skulle försvinna igår när jag fick duscha för första gången. Men nu är det "oljigt" igen? Ingen färg och det syns inte med blotta ögat.... Brukar det vara så? Bröstförstoring07Dela