sockret26 jun, 2011Framför?Hej. Undrar om det "förvinner" cc även om man lägger framför muskeln? Isf hur mycket ungefär? Ska lägga in 390cc men är rädd att det kommer bli för stort😕 Bröstförstoring012Dela
Anonym användare26 jun, 2011Förberedelser inför operationen - tips snälla!2 dagar kvar till det är min tur! Nu försöker jag tänka på vad för typ av förberedelser jag måste göra, framför allt då det gäller mat. Min sambo kommer vara hemma på själva operationsdagen men resten av veckan kommer jag få klara mig själv på dagarna. Mikron sitter inbyggd rätt högt upp men är man kapabel att hälla en soppa i en katrull och...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare26 jun, 2011Nyopererade tuttar:)Igår kl 11 fick jag äntligen gjort dom :) Lite småöm idag men annars ok, och nu till mitt tråkiga dilemma :/ Mina mått innan op var 80A i storlek och nu när jag mätte skulle jag få Bh storlek 80AA ? Är det samma på vanliga bröst som på silicon bröst? Känns tråkigt att ha lagt ut så mycket pengar på att öka typ inget. Jag la in 4...Bröstförstoring08Dela
Anonym användare26 jun, 2011Sommarstängt citadellkliniken/ CosmoUndrar om någon vet när citadellkliniken stänger för sommaren? Då menar jag den kliniken Cosmo och Tuve jobbar på Bröstförstoring04Dela
guttan0825 jun, 2011Känner mig lite som Franken Stain :( Visst är jag mer än nöjd med både bröstlyft/förstoring och bukplastik men kände mig idag som franken stain när jag tittade mig i spegeln usch usch :( Bröstförstoring07Dela
Greta25 jun, 2011Är så less!Har ända sedan jag bestämde mig för att göra bröst op, fått negativa kommentarer från vänner, nää ska du, va onödigt, bröst som är så äckligt, eller inte ens velat prata med mig om det i stället ignorerat mig. osv.... och nu berättade jag för min syster, och jag fick hitills den västa komentaren av henne!!!! : hånskratt sedan sa hon fy va patet...Bröstförstoring021Dela
Anonym användare25 jun, 2011hur kände ni timmarna in op ni som har barnjag vet att jag kanske tjatar men som sagt snart min tur....jag har sån skuld i kroppen heeela tiden IFALL det skulle hända nånting...tänker ju på barnen klart Bröstförstoring010Dela
Anonym användare25 jun, 2011Tips.....Hej det var längesen man var aktiv här ser många nykomlingar som man inte riktigt känner igen vid namn! Ni som vet vem jag är ni vet ju att jag gjorde en bröstförstoring på citadellkliniken för snart 15 månader sen det var Peter som op:ade mig och det blev ett kanon resultat! Nu till min fråga jag har en vännina som vill genomgå en öronplastik på c...Bröstförstoring02Dela
natalie25 jun, 2011SolariumHej hej! Visst borde jag kunna sola solarium nu om jag har gjort min op den 25/5 & har vart på återbesök, men att jag lägger på extra plåster på ärrena? Trevlig Midsommar allihopa 🙂 Bröstförstoring08Dela