Anonym användare14 jun, 2011Någon som vet put på implantaten?Har glömt vad min kiriug sa :) ska ha 440 cc med hög profil, anatomiska - vad är det för put på det? Bröstförstoring06Dela
Lovcas14 jun, 2011Åka bil 4 dagar efter OPJag ska opereras på måndag morgon. Sen på torsdag ska jag sitta i en bil och åka 90 mil? Tror ni att det kommer att funka? Ska göra framför, så jag kanske inte har så ont? Bröstförstoring05Dela
Anonym användare14 jun, 20116 månader idag :O)HURRA HURRA Idag har mina tuttar blitt 6 månader, känns som om jag alltid har haft dom. Implantaten har glidit ner lite för långt men jag vet inte om de e värt att gå igenom samma grej en gång till. Tror inte att jag gör det. Känner att dom e 1000 gånger finare än va dom va för 6 månader sen :O) Så vad tycker ni? Bröstförstoring022Dela
Syrran14 jun, 2011Tiden efter en Op med småbarn!Hur har ni småbarnsföräldrar gjort tiden efter att ni har opererat er? Jag förstår att maken/sambon eller andra anhöriga måste finnas som stöd och ta alla de tunga bitarna åtminstone första 2 veckorna, men vad sjutton gör man efter det? Då maken inte finns på plats och man står där? Kan man styra en barnvagn? Eller lyfta/bära en ettåring, d...Bröstförstoring06Dela
Syrran14 jun, 2011Säker på operation men behöver lite rådJag har bestämt att försöka få ihop de pengar som saknas till hösten och planera in operation kanske i augusti/september. Men innan jag vet svart på vitt att jag kommer att ha pengarna i handen så vill jag inte boka in tid för konsultation. Däremot virvlar tankarna kring vad man vill ha, jag har läst massa information men det känns som en hel d...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare14 jun, 2011rädd att de ska bli för stort .. Jag e nog den enda på det här forumet som e rädd för att det ska bli för STORT. sett före och efter bilder på andra. men ser HELT olika stort ut på alla. även om alla har typ som jag har nu före. Om ja inte gör ett lyftså fick ja inte lägga i mindre än 250 cc men jag vill egentligen inte ha SÅ mycke större utan ha dom lite större och ändra...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare14 jun, 2011MIn operationsberättelse (10/6-11)Jag hade i många år gått och längtat efter att få möjlighet att göra en bröstförstoring. Jag gissar att ni vet precis vad jag menar. När man skäms på stranden i bikini för att man inte har något att fylla ut den med. Eller när man får strunta i en hel del kläder, bara för att det skulle se dumt ut och tomt, om man tog dem på sig. Allt det där.. M...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare14 jun, 2011Bild på mina pluttbröst, behöver tips från coachen ;)Här kommer en bild på mina pluttar. Har förstått att en del av er är rätt pålästa så nu behöver jag era goda råd:) Vad tror ni jag bör tänka på med detta utgångsläge? Typ ingen vävnad alls och 12,5 cm i diameter. Känner mig mest bekväm med 2,5 dl ris när jag gör ristestet (eller jag kör med 2.25 dl eftersom lite går bort vid bakomplaceringen)...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare14 jun, 2011Hur snabbt får man börja ta morgonpromenader efter op..? Som frågan lyder...:) Bröstförstoring04Dela