Anonym användare23 maj, 2011Op 6 juli ;)Ska göra min op proforma förstoring+lyft hos Calle. Bröstförstoring00Dela
Stardust8423 maj, 2011FramförbröstNu är operationen klar :) känner mig rätt pigg faktiskt. Det blev framför 425cc hoppas så att jag inte kommer ångra mitt val av att lägga framför. Jag pratade länge med min kirurg och han berättade om hur dem gör osv. Alla här har verkligen varit supergulliga! Och jag har verkligen känt mig trygg :) iaf så tyckte kirurgen efter att ha hört hur jag...Bröstförstoring022Dela
Anonym användare23 maj, 2011Hur har ni mått efter narkosen?Hej! Ska göra en korrigering och är grymt nervös över narkosen... Har tankar på att jag aldrig mera kommer vakna upp osv... Förra gången jag opade brösten så tyckte jag att det var så jobbigt när man var lite vaken...yrsel och hjärtklappningar. Är nervös som attan 👎 Bröstförstoring012Dela
Magicpain23 maj, 2011Kommer jag ALDRIG att få en klyfta? :( *bild*Jag är så ledsen för jag kan inte få en snygg klyfta med bh, inte ens med en Victoria´secret bombshell bh :( För mig är det viktigare att kunna ha en snygg klyfta, än att dom ser stora ut naken. Beror detta på att dom sitter så långt ifrån varandra eller för att dom fortfarande är hårda och inte så formbara? Jag var tvungen att ha en ihoprullad gas...Bröstförstoring05Dela
Maybeee23 maj, 2011Jag vill det ju så gärna...!Hej allesammans! Jag har inga frågor eller liknande utan måste bara skriva av mig. Kanske finns det någon i liknande situation som mig. Jag är född med en ganska ovanlig sjukdom, incontinentia pigmenti. Utöver denna jäkligt dryga sjukdom (som mestadels visade sitt rätta jag i yngre dar), så levde jag, fram till för några år sedan, med 3 bröstvår...Bröstförstoring0109Dela
gloa23 maj, 2011Konsultation + viktnedgång + lång tid till operation?Hej! Hade världens flyt, ringde Proforma då jag ville boka en konsultationstid hos Michael Olenius, och trots att han varit/är sjukskriven + skulle gå på semester så fanns det en ledig tid redan nästa tisdag. Yeah! Operationstid fanns det dock inte förrän september-oktober, men det gör mig inget - för helst vill jag göra operationen i höst....Bröstförstoring01Dela
Anonym användare23 maj, 2011Hur dölja nya bröst på jobbet?Har ni lyckats dölja era nya vänner på jobbet den första tiden? Jag ska opas på måndag och vara ledig en vecka. Är därefter ganska nervig för att komma tillbaks till jobbet som värsta tutt-lisan, haha :P Ska lägga in 580cc så meningen är ju att det ska synas men vill klä fram det succesivt mot min omgivning... Har ni med lite större implantat (över...Bröstförstoring07Dela
sassy23 maj, 2011Op imån *Bild på drömbröst* Hjälphttp://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/badkläder/bikinis/pieces-675/linn-bikini-set-675576-100/ Detta e nellys modell! Jag ska ha 380cc mp+ eller 440cc hög profil Perthese! Har 75b nu... Vill ha hennes stl :) Och är skit på å se hur mycket man ska ha av de impl då :-S Bröstförstoring04Dela
Anonym användare23 maj, 2011Välja coh på Proforma? Ni andra som opat er eller varit på konsultation på proforma, har ni fått välja coh på implantaten? Eller har alla samma mjukhetsgrad? Bröstförstoring032Dela
Anonym användare23 maj, 2011Bröstlyft eller ej? HJÄLP *bild*Det känns konstigt att lägga upp bilder som folk ska syna haha men behöver man hjälp så gör man.. =) Tycker det är otroligt bra att man kan fråga kunniga personer här och få hjälp. Vad säger ni? Det behövs ett lyft va, eller vad tror ni? Lägga framför eller bakom med mitt utgångsläge? Mycket put/lite put?? Tacksam för all h...Bröstförstoring015Dela