Extasy23 maj, 2011Operation genom navelnHej! Är det någon som vet ifall man kan sätta in silikon någonstans i Sverige genom naveln och om det är dyrare?Bröstförstoring016Dela
stjärna8423 maj, 2011Hur mäter man upp cc i ristesttill 450 cc är det 4,5 dl ris eller??? och 500 cc är det 5 dl ris eller har jag fattat fel? Bröstförstoring04Dela
gagge23 maj, 2011Fler blivande "Citadellor"??Som rubriken lyder.... Måste finnas fler här som ska op sig på citadell inom kort?? Hade varit kul att få ihop ett gäng som kan följas åt! Ha de bäst! Bröstförstoring031Dela
Anonym användare23 maj, 2011Opererad idag, en undran bara?Hej jag gjorde lyft+förstoring idag :) det blev 325 och 350 liten storlekskillnad bara. Min fråga är nu om brösten kommer komma närmare varann efter ett tag eller glider dom mer isär eller förblir dom såhär ? Lite mycket mellanrum är det? Inte alls orolig eller nåt läkning tar tid undrar bara just nu vad som brukar hända med mellanrummet efter en t...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare23 maj, 2011Bröstförstoring med små barn?Jag undrar om det är någon/några som har gjort bröstförstoring med en 1 åring hemma? Hur gick det? Med tanke på att man inte bör lyfta tungt på x- antal veckor.. Jag är extremt sugen, men vet inte hur det ska gå... Bröstförstoring06Dela
stjärna8423 maj, 2011Vilken kupa ???vilken kupa har ni fått som har lagt in 450 - 500 cc? Bröstförstoring00Dela
Malin8823 maj, 2011Besviken på citadellTräffade Jörg idag och pratade om en korrigering på mina bröst. Men det blir inget :( Som jag trodde. Han sa i princip samma sak denna gången, att det inte går att fixa. För mina problem är pga av min muskel. Det är muskeln i klyftan som gör ont och det extra vecket är också pga av muskeln. Men han sa att han kan lägga in större för 20 000. Tro...Bröstförstoring030Dela
unoliv23 maj, 2011Amma efter bröstförstoring?Hej! Efter 2 barn så känner jag nu att jag vill fixa mina bröst. Men eftersom jag funderar på att kanske skaffa fler barn i framtiden, så undrar jag om det går att amma efter operation? Och så undrar jag om brösten blir missformade efter en graviditet?Bröstförstoring04Dela
Anonym användare23 maj, 2011Muskelpåverkan borde jag inte lägga framför då?Hej! Jag har en rejäl muskelpåverkan ska korrigera dom snart. Har läst att om man har det så ska man lögga framför istället. Känner mig väldigt osäker när hon tänker lägga bakom "igen". Bröstförstoring04Dela
Anonym användare23 maj, 2011Profil på implantat?Vad är det för skillnad på dom olika profilerna? I form alltså, tycker inte att det verkar vara någon nämnvärd skillnad? Bröstförstoring07Dela