Anonym användare
18 apr, 2010
April 2010 är min månad! Vilka här är det som opas nu i April?? :)
BröstförstoringPå förra forumet gjordes en lista på alla som Opas just den månad som är, så vi kankse ska få ihop en här också? Eller vad säger ni?? ;)
Skriv när var och hur du ska opas!! =)
Sortera efter
Anonym användare
21 apr, 2010
Anonym användare
22 apr, 2010
Hej brudar!!
Imorgon är det dags för mig att få snygga boobs, ÄNTLIGEN ska man bli "kvinna"! Är inte ett dugg nervös, men antagligen kommer jag dö av nervösitet ikväll vid läggdags och imorgon på väg till kliniken..😲
Anonym användare
22 apr, 2010
ååh lycka till nu bellydancer ska tänka på dig imorn!!! va roligt att det äntligen är dags....;) kramar från mig :)
Anonym användare
22 apr, 2010
Lycka till alla som op:as snart, själv sitter man här med sina 10 dagars bröst och bara är sååååååååå nöjd! Kramiz
minafi1
Kvinna ·
22 apr, 2010
Tack miss jones! allt gick jättebra med op o allt. är precis hemkommen o livet är helt oki! 🙂 lite ont men jag fixar det. Be
Bellydancer lycka till imorgon! ska tänka på dig! nervositeten släppte på mig så fort jag kom innanför dörrarna, då var man ju liksom på plats och allt rullar på! Take care!
Anonym användare
22 apr, 2010
Tusen tack tjejer, ni är för goa!!
Kramar till er alla! :)
Anonym användare
22 apr, 2010
Jag opereras i 😲morgon. Skrämmande men sant.....
Plastikakademin, Gunnar Kratz 23/4
Satoria
Man ·
22 apr, 2010
Lycka till ni tjejer som har era operationer framför er, det är ju lika kul som det är skrämmande! :) Jag ä supernöjd med mina och mår tusen gånger bättre än vad jag förväntade mej.
Sandrah
Kvinna ·
22 apr, 2010
Hej brudar!!
Imorgon är det dags för mig att få snygga boobs, ÄNTLIGEN ska man bli "kvinna"! Är inte ett dugg nervös, men antagligen kommer jag dö av nervösitet ikväll vid läggdags och imorgon på väg till kliniken..😲
Jag opereras i 😲morgon. Skrämmande men sant.....
Plastikakademin, Gunnar Kratz 23/4
Jaaaa!! Imorgon är det vår tur tjejer!!! 😀
Jag är så sjukt nervös nu trots att det är min andra gång....
Bellydancer: När skulle du vara där nu då? Jag har sjukt dåligt minne ;) Fick för mig att det var fm iaf va? Jag har första tiden 8.10 så vi borde ses va?
Miona: StoOora kramen till dig!! Du vet att jag tänker på dig vid 2 när jag ligger hemma i min soffa igen! :)
Anonym användare
22 apr, 2010
Va hemma vid 10 tiden idag, gick hur bra som helst och är hu rnöjd som helst!! Och speciellt ont har jag inte haft heller, det var tusen ggr värre att föda barn (utan bedövning)..
minafi1
Kvinna ·
22 apr, 2010
Tjejer-ville gärna ha en lista på alla aprilare, men känner mig lite handikappadjust nu..op igår. Ni kan väl qoute på listan inlägget och fylla i er själva där. KRAMS.
Marina
Kvinna ·
22 apr, 2010
Skickar en lycka-till-kram till mina medsystrar som op'as av Gunnar Kratz imorgon!
Miona, Bellydancer - Håller tummarna!
Anonym användare
22 apr, 2010
Lycka till i morgon, Bellydancer! Stor kram!
Sandrah, Kommer tänka på dig vid 8-tiden! Men sen får vi sluta operera oss va? Vi kan ju inte fortsätta opas en gång i halvåret?? Eller blir det dags i oktober igen😲 Massor med kramar till dig, Sandrah!!
Anonym användare
22 apr, 2010
Tack så mkt Marina 🙂 Mkt mer nervöst denna gång 😲
Snart är det din tur! Kram!!!
Anonym användare
22 apr, 2010
Hej vännen!! :)
Konstigt nog så har jag inte hunnit bli nervös än. Har precis duschat med descutan och krypit ner i min renbäddade säng. Jag ska opa mig kl 12:30 imorn...Vore kul om vi hann ses :) Stort lycka till imorn nu! Kramar Vanessa :)
Anonym användare
22 apr, 2010
Tusen tack!! 😀
Anonym användare
22 apr, 2010
Tack detsamma Miona, vi ses säkert imorn :) Hoppas att vi kan sova inatt 😉
Stort lycka till du med vännen. Kram Vanessa 😀
Anonym användare
22 apr, 2010
Nu på fredag är min dag 😀
Gunnar Kratz - Plastikakademin!
Lycka till!!!👍
Anonym användare
22 apr, 2010
Nu på fredag är min dag 😀
Gunnar Kratz - Plastikakademin!
Lycka till!!!👍
Även Bellydancer!!!!! Good Luck, ni kommer bli sjukt snygga!
Anonym användare
22 apr, 2010
Tusen tack!!!😀
hoppas allting går bra för Caligirl och minafi1 idag, jag tänker på er!
idag fyller mina boobs 2 veckor och jag var och tog bort stygnen idag 😀