Anonym användare
18 apr, 2010
April 2010 är min månad! Vilka här är det som opas nu i April?? :)
BröstförstoringPå förra forumet gjordes en lista på alla som Opas just den månad som är, så vi kankse ska få ihop en här också? Eller vad säger ni?? ;)
Skriv när var och hur du ska opas!! =)
Sortera efter
Anonym användare
23 apr, 2010
Anonym användare
23 apr, 2010
Åh, vad spännande! Önskar er verkligen lycka till och att allas resultat blir helt strålande! 🙂
Anonym användare
24 apr, 2010
Hej tjejer!
Hemma, färdig opad och klar. Gick bättre än förväntat, var bara nervös i 10 min på bussen till Linköping på väg till kliniken. Men var inte ett dugg nervös på väg in till kliniken tills det var över. Jag var hur lugn som helst. Lika lugn som man är innan man ska sova. Enligt Gunnar så blev resultatet bättre än förväntat. Känns skönt att allt är överstökat. Är dock ganska stel, öm och svullen. Någon som vet hur stora brösten blir? På uppvaket igår tyckte jag att brösten såg små ut, idag när dom är större trivs jag mer med storleken, men misstänker att dom är svullna..Har lagt helt framför muskeln..Vad tror ni tjejer?
Anonym användare
24 apr, 2010
Hej tjejer!
Hemma, färdig opad och klar. Gick bättre än förväntat, var bara nervös i 10 min på bussen till Linköping på väg till kliniken. Men var inte ett dugg nervös på väg in till kliniken tills det var över. Jag var hur lugn som helst. Lika lugn som man är innan man ska sova. Enligt Gunnar så blev resultatet bättre än förväntat. Känns skönt att allt är överstökat. Är dock ganska stel, öm och svullen. Någon som vet hur stora brösten blir? På uppvaket igår tyckte jag att brösten såg små ut, idag när dom är större trivs jag mer med storleken, men misstänker att dom är svullna..Har lagt helt framför muskeln..Vad tror ni tjejer?
Anonym användare
24 apr, 2010
hej belly =)
vad härligt att höra att allt gick bra. hur känns det?=)
Klubban
Kvinna ·
24 apr, 2010
Klubban VERY soon.. :)
Sandrah
Kvinna ·
24 apr, 2010
Hej tjejer!
Skönt att höra att allt gick bra 😀 Har väntat på att du ska skriva!
Jag var därifrån vid 11.30 så vi sågs aldrig tyvärr!
Storleken blir bättre när du får ta bort tejpen och all svullnad över bröstkorgen försvinner! Men räkna med att det tar en stund! Men du kommer garanterat få en visuell D-kupa :)
Kramar Sandrah
eexact
Kvinna ·
24 apr, 2010
Imorgon är det min tur! 😛Äntligen! Fy Faan, imorgon har jag BOOBS!! 😛
åh vad roligt en annan räknar typ dagar och timmar ;O ;) lycka till :)
Kexet
Kvinna ·
25 apr, 2010
Anonym användare
25 apr, 2010
Shiiit! Nu gäller det alltså, det kommer gå super!
Imorgon kommer du vakna med dina nya boobs, och vara hel-nöjd!
Många lyckosparkar och kramar
Heja-heja-heja!😀
Anonym användare
25 apr, 2010
Lycka till ni som har operation i morgon och resten av veckan!
minafi1
Kvinna ·
25 apr, 2010
Lycka till alla! Det kommer gå hur bra som helst! Kom ihåg att njuta av denna resan oxå! 😀
Anonym användare
25 apr, 2010
tack :) kramisar
Kexet
Kvinna ·
26 apr, 2010
Tack allihopa! nu ska jag in i duschenå skrubba sig, sen apoteket å skriva en fullmakt. därefter blir de raka spåret ^_^
så fort jag har ork så komer jag in och uppdaterar er om läget ;D
Anonym användare
26 apr, 2010
Halloj!
jag opererades för en vecka sen den 19 april på Proforma clinic Av Örjan, skulle bli opererad ac Calle men han hade inte hunnit hem pga islands askan så då blev det örjan. Det blev 375 hp o jag är super nöjd! Blir mer o mer rörlig för varje dag o tycker redan att de har börjat mjukna lite. har dock ont på ett ställe på ovansdan av ena bröstet när jag reser mig upp el spänner muskeln.hoppas på att detta ska ge med sig. Någon son har nåt liknande?
kram
Anonym användare
26 apr, 2010
Ikväll tar jag tåget till falköping för att imorgon lägga mig under kniven, börjar bli lite nervös trots att jag varit med om det innan. Men det ska nog gå bra, får ju ngt att sova på inatt iallafall det är ju bra ;)
Anonym användare
26 apr, 2010
april är snart slut och snart är alla i tråden opade! hurray!
jag tycker vi får lägga ut bilder på våra nyta tuttisar i denna tråden sen, jag är jättenyfiken på allas resultat!
Anonym användare
26 apr, 2010
ja gud vad fort det har gått. jag minns när det var 1:e april, och nu har snart alla aprillare fått bröst.. Imorgon är det min tur. läängtar :)
Anonym användare
26 apr, 2010
ja gud vad fort det har gått. jag minns när det var 1:e april, och nu har snart alla aprillare fått bröst.. Imorgon är det min tur. läängtar :)
lycka till! det kommer gå jättebra!
Ja nu tänker vi alla på er!!!
Hoppas ni kan berätta om er upplevelse eteråt!
Många lycko(sparkar)-kramar!🙂