Myboob01 maj, 2012Någon som är runt 162 cm och väger 50kg?Skulle vilja veta hur mycke ni lagt in :) om ni är nöjda mm. Jag har tänkt lägga in 500cc Bröstförstoring06Dela
Madicken101 maj, 2012Vad kostar en bröstoperation hos Göran Sanden?Hej! Funderar på en bröstförstoring hos Göran Sanden. Någon som gjort en bröstoperation hos honom? Någon som du/ni kan rekommendera? Hur mycket kostar kostar en bröstförstoring hos honom? mvh madicken1Bröstförstoring010Dela
DaisyDuke01 maj, 2012Hjälp!!Vad är underpool? Ni som har gjort bakom eller delvis bakom, går det att träna bröstmusklerna? Alltså, göra armhävningar och liknande? Hoppas någon kan hjälpa mig med någon fråga! :) Bröstförstoring04Dela
Boobiesmaj01 maj, 2012Snart dax för operation HJÄLP så orolig för narkos :-(Om 1 vecka ligger jag på operationsbordet ska vara inne kl. 07.10 9/5 börjar känna mig orolig inför narkosen, tänk om jag inte vaknar mer. Finns det någon mer därute som kände som jag inför sin operation. Varför utsätter man sig för detta...jag är ju inte sjuk...tankarna finns där hela tiden. Opereras gör man ju om man blivit sjuk inte anna...Bröstförstoring013Dela
Anonym användare01 maj, 2012Hur lång tid hade ni ont efteråt??jag opererade mig för 6 dagar sedan och kommer nu upp ur sängen själv,men det gör ont i en muskel när jag lägger mig ner,bh trycker just där. jag la bakom. hur va det för er efter operationen. jag kan fortfarande inte sova en hel natt utan att jag vaknar och får ont i ryggen och får gå upp men det går åt rätt håll hela tiden. Bröstförstoring09Dela
Trollmamma30 apr, 2012HJÄLP... 410 eller 380??? Som trådstarten lyder så har jag funderingar på 410 MP eller 380 MP.. Jag vet inte vad jag ska välja... Jag har ristest som jag går runt med men det känns jätte stort.. Jag har då ca 3,75 dl ris.. Men det känns jätte stort på mig.. Jag är 153 cm lång och väger 57 kilo... Jag har rätt stora höfter.. Men jag har idag en utammad b kupa. Kan det va...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare30 apr, 2012KORR, på Polarkliniken, någon?Hej! Är det någon som vet, eller som har genomgått en korrigering på Polarkliniken, hur de håller vad de lovar angående sin resultatgaranti när det väl gäller? Någon som till o med kanske har korrigerat muskelpåverkan hos dem? Bröstförstoring02Dela
Sjörövare30 apr, 2012Bh från Lindex 65F!! *Bild*Var inne på Lindex idag och till min stora förvåning hade de en bh i 65F!! Frågade om de hade samma storlek men i andra modeller, men naturligtvis inte. Det fanns bara denna.. i svart o vitt då. Fattar inte varför utbudet ska vara så dåligt :/ Men denna bhn sitter jättebra o priset gillade jag verkligen, 179kr ;) Någon annan som so...Bröstförstoring039Dela
Frida_star30 apr, 2012Färga håret svart innan bröst opHej skall göra en bröstförstoring om ca 2 veckor.. kan man färga håret innan eller ska jag avvakta med det tills efter op? Tusen tack för svar :) Bröstförstoring012Dela
Milia30 apr, 2012Singel-tuttlisor, vad får ni för respons av grabbarna?Vet att det finns nån liknande gammal tråd i detta ämne, men det vore kul med lite ny input! Vad jag undrar är vad ni andra singeltjejer som dejtar får för reaktioner av de killar ni möter. Ser de att ni har opererat brösten när ni har kläder på, utan kläder om det går så långt, och vad tycker de i så fall? Mött någon silikonhatare?? Personlig...Bröstförstoring04Dela