bab03 jan, 2012korrigering??Vad för "komplikationer" ger rätt till korrigering?! inte exakt men vad har ni som fått korrigering utan kostnad haft för komplikationer? Bröstförstoring01Dela
bab03 jan, 2012För små?! vätskande ärrHej allihopa! Har läst några trådar om detta men alla jag läst har lagt in så mycket mer än mig och ändå tyckt de vart små så är lite svårt att jämföra. Jag var tydlig med att jag inte ville ha några bomber på konsultationen, provade 250 och 300 och valde efter konsultationen 300cc runda. De kändes lite stora men tänkte att lite "försvinner...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare03 jan, 2012träningstjejer!Hej alla träningstjejer, och alla ni andra också för den delen :) Finns det någon löpartjej på detta forum som gjort bf med bakomplacering? När är det eg ok att springa?? Man får så många olika bud, allt från 6 veckor till e månader till ett helt år. Kan man börja lite lugnt och man har en riktigt bra sportbh som verkligen håller dem på plats?...Bröstförstoring06Dela
nichole8602 jan, 2012Jätte ömma bröstvårtor och gör lite ontDet har nu gått 18dagar sen jag förstorade och dom senaste dagarna har bröstvårtorna varit sjukt ömma och gör lite ont. Är det normalt? Super duper känsliga är dom och innan hade jag ingen känsel alls i dom..alltså innan bröstförstoringen Bröstförstoring02Dela
sourcherry02 jan, 2012Vilket allergan implantat ska jag välja?Hej alla, jag är ganska nära min operation men nojjar lite om mitt implantat. Charles på victoria kliniken tycker jag ska ta 450cc MM allergan med bredd på 14 alltså ett ganska bredd implantat med medrat projektion Magnus på improva tycker att jag ska ta 410cc MX allergan med bredd på ca 12.5, alltså mindre bredd men med hög projektion/put/...Bröstförstoring012Dela
maskros02 jan, 2012PIP och proformaHej! Är nybliven medlem i forumet efter allt det här med PIP skandalen och tänkte att vi kan väl ha en tråd för oss som är opererade på proforma med PIP implantat. Så vi kaqn dela med oss av vad för information vi får från proforma gällande vad man ska göra/har rätt till..... Verkar finnas så olika svar om vad dom säger.....Bröstförstoring063Dela
ksjo02 jan, 2012Hur stora bröst har hon på bilden? Hej. Denna bild dyker upp hela tiden på google.. Jätte fina bröst och perfekt storlek, enligt mig. Hur stora tror ni att hon har? Bröstförstoring09Dela
Cecilia.02 jan, 2012Behöver råd ang korrigering och ev framförflyttJag skulle behöva lite råd från er som vet lite. Nu är mina tuttar 12 v och det vänstra har inte trillat ner som det ska (har delvis bakom). Ska kontakta kliniken angående korrigering av detta och då funderar jag i lite olika banor. Dels skulle jag velat ha större boobisar, räcker det med att byta placeringen på implantaten och flytta fram dem...Bröstförstoring05Dela
litenc02 jan, 2012Bilder 240 cc anatomiska 1 månadIgår fyllde brösten en månad:) vill bara att de ska vara klara nuu, är oroloig för att ja ska ha svårt att få n klyfta eftersom de är anatomiska och låga..det ända som oroar mig är klyftan vill kunna få en fin push! Har ni tips på något man kan göra för att få dem så täta som möjligt? :) Bröstförstoring011Dela
Eleonor02 jan, 2012450 cc..Jag var på konsultion hos Örjan idag på proforma. Provade 3 implandat utan att veta hur mycket det var, och dom jag kände mig mest nöjd med var 450 cc, men när jag fick höra hur mycket det var blev jag chockad, men han sa att det inte skulle se konstigt ut. Men velar mellan 375, 400 och 450. Vilket kommer se bäst ut? Jag är 164 lång, pendlar mellan...Bröstförstoring023Dela