Pumagirl30 okt, 2011Risk för blödning?Hur lång tid efter bröstoperationen är de risk för blödning?Bröstförstoring04Dela
Pumagirl30 okt, 2011Feber om ja inte tar tramadolen! Hjälp!Jag opererades i tisdags och tänkte ta tramadol bara på natten och nu har jag bara tagit panodil i dag och har haft ont men ändå inte tagit tramadolen, och nu börja de göra mer och mer ont och så har ja fått feber!! Är de för att jag har ont ja får feber? Iallafall så tog ja min tramadol med 2 panodil och ja hoppas att febern och smärtan försvinner...Bröstförstoring03Dela
Norpan7530 okt, 2011Hjälp ! vill inte ha runda bullar , vill att det ska se så naturliga ut som möjligt !! Hej ! Nu är det 17 dagar kvar till min op på Proforma clinic hos Örjan Gribbe , och nu börjar jag nojja över resultatet, jag vill inte ha två bullar , jag vill ju att det ska se mer naturligt ut . Jag är 174 cm lång och väger 58 kg , har ammat 3 barn så nu har jag inga tuttar kvar dom är inte hängiga heller ,dom är bara borta :( har velat det h...Bröstförstoring07Dela
Melle30 okt, 2011Mina onda 3 veckors bröstOj vad tiden går fort när man har ont. Nu har det gått 2 och en halv vecka sen jag gjorde min OP o jag kan ju inte säga att det va allt för sköna veckor. Nu tycker jag ändå att jag skulle fått må lite bättre men inte det. Tror jag har fått MDF. Syns o gör ont vid spänning av muskeln :( Idag är en sån dag jag önskar att jag va helt fri från...Bröstförstoring012Dela
twinky30 okt, 2011Allergisk mot mepiformJag har tidigare tejpat med mepiform i flera månader utan problem men denna gång verkar det inte gå alls. Jag bytade från kirurgens tejp i fredags och idag tog jag bort tejpen igen för det hade börjat klia som fan. Nu är jag röd och irriterad rund ärren och undrar hur jag ska göra. Jag har micropore hemma som jag har kunnat använda tidigare. Men ka...Bröstförstoring03Dela
JUSTDOIT30 okt, 2011Utseendemässig skillnad med framför bröst?!? HJÄLP!HJÄLP! VAD ÄR ANNOURLUNDA UTSEENDEMÄSSIGT MED FRAMFÖR VS BAKOM? HAR VALT FRAMFÖR OCH BÖRJAR BLI SKRAJ FÖR JAG VET BARA HUR BAKOM BRÖST SER UT!! VILL INTE HA ETT PAR SILIKON BOMBER!!! HJÄLP. Bröstförstoring02Dela
Anonym användare30 okt, 2011Komplikationer vid framför bröst. Är nyopererad och valde framför placering. Det pratas mycket om komplikationer vid bakom placerade implantat. Men vad ska man hålla extra koll på när man har valt en framför placering? Är det någon komplikation som man ser oftare på framförbröst? Bröstförstoring010Dela
Pumagirl30 okt, 2011Kan bakomplacering leda till att muskeln "dör"?Ursäkta konstig fråga men ja låg och tänkte och så kom jag på att kan inte muskeln "dö" då dom skär i den för att lägga bakom? Ja menar om den skadas nog mycket? Och om de kan hända så borde ju muskeln börja ruttna så att säga för alla organ behöver syre ? Någon som har något svar på min knasiga fråga?Bröstförstoring01Dela
Anonym användare30 okt, 2011Blåmärke efter illamående?Hejsan allihopa :) Jag har tidigare endast varit inne o läst men är nu även medlem på POF. Jag har en liten fundering som jag hoppas att någon vet någonting om :) Hade op i Ons och allt har gått relativt bra. Dock blev jag extremt illamående igår och började kräkas kraftigt. Efter kräkningarna så upptäckte jag ett kraftig lila-mörkt blåmäre...Bröstförstoring02Dela
fiij30 okt, 2011Varför får man muskelpåverkan?Hajj Jag har tänk och googlat och läst men jag får det inte riktigt ur mitt huvud, vad är det som gör att man får muskelpåverkan? Jag hade ju varit glad om inte alla svar va -för man lägger bakom muskeln! Men någon som faktiskt vet? Är det bättre eller sämre om man har starka bröstmuskler innan? Större risk med större implantat? Give me al...Bröstförstoring010Dela