ohmygod06 okt, 2011Lite pics på boobsenhar lagt upp lite bilder på mina nya boobisar, som blir åtta dagar idag, hurra! Bröstförstoring07Dela
mayaa06 okt, 2011Före o EfterbilderUrsäkta mina dåliga kunskaper i paint men är typ det enda programmet jag kan med på datorn 😉 här kommer iaf lite före och efterbilder, kul å se skillnaden. Dom var verkligen asfula förut. Usch!! Men älskar mina nya vänner 🙂 Bröstförstoring08Dela
Sommarbarn06 okt, 2011Framför eller bakom brösmuskeln?Jag ska göra en bröstoperation i November. Jag är 172 cm lång, väger 57 kilo och tänkte sätta in 325cc. Jag var inne på att sätta inläggen bakom bröstmuskeln, men min läkare tyckte att jag skulle sätta dem framför. Jag tränar ca 3 gånger i veckan, jag spelar innebandy och går på gruppträningar, alltså ingen tung träning. Vad tror ni är bäs...Bröstförstoring04Dela
Ullabella06 okt, 201124h post op, knöliga och olika formHej på er! Jag lade igår in in 400cc framför muskeln. Gjorde ett lyft för några år sedan och passade på att ta bort pigment som mörknat kring ärren från den tidigare op. Nu när jag smygtittat lite på brösten så känner jag mig lite nervös! De är naturligtvis väldigt svullna och det är ju självklart, men de ser så "knöliga" ut. Typ buckliga oc...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare06 okt, 2011Synliga kanter, framförbröst..Vart hittar man bilder på det? Skulle vilja se vad det är man riskerar att få av framför placering.. Tycker det är så otroligt nyttigt och lärorikt att läsa om allas individuella upplevelser före/efter OP! Super bra forum!!Bröstförstoring09Dela
Nooova06 okt, 2011Mer silikon-mer komplikationer?När jag har läst här så verkar det bara vara tjejer med lite större inplantat som åkt på komplikationer. Stämmer detta eller slumpas fallen efter utgångsläget tror ni? Vill höra om detta drabbar alla lika lätt, vare sig lite cc eller mycket. Majoriteten är?Bröstförstoring012Dela
miffo1106 okt, 2011Äntligen bildHar äntligen fått till lite bilder. Vad tycker ni tjejer... ärligt alltså. Det är olika storlek på höger och vänster. Är nog fortfarande lite svullen. funderar på att lyfta vårtgårdarna sedan... Bröstförstoring02Dela
emmavictoria06 okt, 2011Storlek innan OP?Hej tjejer! Sitter här och undrar vad alla hade/har för storlek innan ni opererade er och vart ni opades? :) Bröstförstoring09Dela
Anonym användare06 okt, 2011Citadell-frågorGjorde min op på Citadell för en vecka sedan. Hade 75A/B innan. Det ena var ännu mindre än det som var litet :o La in 240 resp 260 cc. Fick en bh i 75 D som jag har nu ihop med bandet. Jag tycker att bh:n spänner in väldigt. Får fula inskärningar av bygeln både under bysten men även mellan. Tycker liksom att bh:n är bredare mellan bysten än vad jag...Bröstförstoring02Dela
NellyGirl06 okt, 2011Vill göra bröstförstoring på ProformaDet är så att jag hemskt gärna vill op'a mig så snart som möjligt! Just nu är jag i princip helt platt efter år av pendlande i vikt.. Jag använder 70/75A oftast och fyller knappt ut dem. Men ändå har jag former, som breda axlar, breda höfter osv. Men när jag gör brösten vill jag absolut inte ha för stora, och verkligen inte för små heller. Jag skul...Bröstförstoring06Dela