Anonym användare06 okt, 2011Nya bilder på 3dagars boobsenTog kort nu, smärtar så mycket att röra armarna.. att ens andas gör ont men men Bröstförstoring03Dela
Anonym användare06 okt, 2011Hjälp med storlek!!!!Har ingen aning om vad jag ska ha för storlek, vill inte att brösten ska smälta in i min kropp om ni förstår. Vill att det ska synas, stora bröst alltså. Men inte för stora heller.. Vad tror ni ungefär hade passat mig? Mina mått är; Under bröst; ca 71 Över bröst; ca 79 midja; ca 66,5 höfter;ca 82,5 är 161cm lång och väger kring...Bröstförstoring04Dela
emmavictoria06 okt, 2011Någon som opas på Proforma 16/11? Är dte någon som kommer opereras på Proforma den 16/11 eller kanske dagen innan/efter? Nyfiken om det kanske är någon där ute man kommer få dela rum med! :) Bröstförstoring00Dela
Anonym användare06 okt, 2011Storleksgissel - HJÄLP!!Dags för min bröstförstoring på tisdag...och jag har fortfarande inte bestämt vilken storlek jag vill ha!! Min ursprungliga tanke var att bara "fylla ut" mina bröst som är små och hängiga. Tycker om små bröst och har alltid trivts med det. De är då aldrig i vägen, gör inte ont när jag idrottar etc etc. Pga det har jag tänkt mig att fylla med un...Bröstförstoring02Dela
Maddelajna06 okt, 2011Styva bröstvårtor?Hej! Tänkte fråga er som gjort bröstförstoring. Hur reagerade era bröstvårtor? En vän till mig har fått styva bröstvårtor nästan jämt och det var länge sedan hon gjorde operationen, medan en annans bröstvårtor har jättesvårtsvårt att reagera och bli styva. Hur är det för er? :) Har er känsel påverkats mycket? Bröstförstoring05Dela
Anonym användare06 okt, 2011Är det nåt man inte ska äta sista veckan innan op?ska op 12/10! Vet ej dricka,röka och ipren! Nåt mer? Bröstförstoring016Dela
kräftan06 okt, 20114 veckor bild:) Här är mina bröst 4 veckor idag. dom är fortfarande inte så mjuka tycker jag. Självklart betydligt mycket mukare än den första veckan men jag hoppas dom blir mycket mjukare. Sen känns det som att högra bröst vårtan fortfarande pekar lite neråt.. Tror ni det kan bero på att huden töjts olika?? Annars är jag nöjd. Dom hade kunnat få vara lite stör...Bröstförstoring06Dela
Josefine06 okt, 2011Korrad 4/10 Citadell.se (höjdskillnad)Hej tjejer. Har inte orkar skriva här förens nu. Opades i tisdags då Johan gick in och sänkte ner mitt högra bröst för de hade fastnat för högt upp (bilder finns på min sida). Nu känns det dock som att det kommit alldeles FÖR långt ner och nu ser det vänstra "bra" bröstet helt mobbat och missbildat ut i jämförelse med det korrade bröstet! FÅR P...Bröstförstoring015Dela
Anonym användare06 okt, 20116 veckor VS 3.5 månad....Tycker det har blivit lite bättre med höjdskillnaden men fortfarande så e dom olika stora o har olika form... Ska tbx i december o disskutera en ev korr till. Vet bara inte om jag orkar en gång till eller om jag ska nöja mig här... Men när jag ser det på bild såhär så ser det juinte så roligt ut :( Hur hade ni gjort? Föredrar brutal ärlighet fr...Bröstförstoring010Dela