Nemi16 sep, 2011Bild på mina nya bröst i bandage :)Även om de inte syns så mycket så lägger jag upp före o efter bild, mer bilder kommer när tejpen är borta. Bröstförstoring00Dela
Morran16 sep, 2011Någon som op framförbröst på citadell?Som sagt är det någon som gjort framförbröst på citadell? Bilder hade varit jätte kul att se..Bröstförstoring04Dela
Morran16 sep, 2011Blir framför bröst lika naturliga? Hur är det med utseendet med framför bröst? Naturlighet, känsla, mm.. Måste finnas en anledning till att de flesta lägger bakom.. Enda positiva med framför är vad jag tror att slippa muskelpåverkan.. Vad blir egentligen snyggast?Bröstförstoring036Dela
lalle16 sep, 2011375cc eller 410cc ?Hejsan! jag ska göra 375cc 6 oktober och nu har jag C-liten D kupa och jag vill ha efter OP E-F kupa :) men jag vet inte om jag ska ta 375cc eller 410cc då folk säger olika och jag är förvirrad! bara 2 veckor och 6 dagar kvar :D jag väger 52-55kr och är 165lång... :P vad tycker ni? mvh//lalleBröstförstoring04Dela
Jasmineris7316 sep, 2011Ristest..Nu kanske ni skrattar ihjäl er men jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra...?? Ska det vara kokt ris eller okokt? Är och hur räknar man ut hur många cc man vill ha... Är tex 400 cc 4 dl ris? Fniss...hoppas någon raring mailar mig lite hjälp...! Bröstförstoring010Dela
Anonym användare16 sep, 20118 dagars Citadell tuttar :-)Sådär tjejer.. nu finns bild på mina nya vänner i min profil :-) Bröstförstoring017Dela
jjohanna16 sep, 2011bakom/framför/delvis bakom placering? Jag är som många andra väldrig förvirrad när det gäller placeringen.. jag har läst mycket här och jag tycker att alla säger olika.. självklart skiljer det ju sig från person till person hur de kommer bli vid de olika placeringarna. Har nu ingenaning om vilken placering jag vill ha om jag opererar mina. Vad exakt innebär delvis bakom?.. haha...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare16 sep, 2011Implantat på ProformaAndvänder sig Proforma bara av Mentors implantat? Någon som har op sig med Eurosilicone där? Och nån som vet om det skulle kosta nåt extra? Bröstförstoring02Dela
Kissemissen16 sep, 2011Återbesök idag. 17 dagar efter op. Hon sa att jag ej kan få rippling?Hej! Idag var jag på återbesök på Proforma. 17 dagar efter op. Jag träffade en sköterska. Jag frågade om hur lång tid efter op rippling yttrar sig. Då svarade hon att om jag inte har fått det nu, så finns det ingen risk att jag kommer få det heller. Kan det stämma? Nån som vet? Bröstförstoring08Dela
Miiikaela16 sep, 2011P-piller efter opMin läkare sa att jag skulle fortsätta med mina ppiller under operationstiden, men nu är det fyra dagar sen jag opererades och igår tog jag mitt sista ppiller vilket innebär att jag ska få min mens nu om någon dag. Ska jag fortsätta idag, direkt på en ny karta och hoppa över min mens eller ska jag låta den komma som vanligt? Bröstförstoring03Dela