NateO18 aug, 2011Någon med anatomiska implantat? :)Jag tror jag lutar mot anatomiska inlägg framför muskeln? någon som har anatomiska och är ni nöjda? Bröstförstoring014Dela
Anonym användare18 aug, 2011Vad säger ni till era barn angående skönhetsoperation?Hejsan! Jag funderar på att göra en bröstförstoring då det skiljer mer än en storlek på mina bröst efter barnen och är såååå less på att ingen bh eller bikini passar båda mina bröst. Plus att jag är den enda kvinnan i min familj som inte har fina, lagom stora bröst och det är rent ut jäkligt tråkigt (ursäkta språket). Men jag har två tjeje...Bröstförstoring022Dela
Firefly18 aug, 2011Okej att börja träna igen?Idag har det gått exakt tre månader sedan min bröstförstoring och jag är otroligt sugen på att börja jogga och styrketräna igen! Är det fritt fram nu eller ska jag vänta lite till? Och finns det några övningar eller muskelgrupper som man ska undvika att träna på gymmet fortfarande (tex bröstmuskler eller armar) och när kommer jag isåfall att kunna...Bröstförstoring01Dela
Anonym användare18 aug, 2011Nån med snygga bakom bröst fast man hade lite häng eller urammade bröst? Bröstförstoring011Dela
Anonym användare18 aug, 2011Tror ni att det har nån rollVar man op sig? Jag Tänker så här jag tar samma stl samma profil och samma märke! Det kan väl bara bli på ett sätt eller? Kan olika doktorer få det till 2 olika resultat? Nån som vet? Bröstförstoring06Dela
Morran18 aug, 2011Hur döljer man op efteråt..?Vill ju inte att hela världen ska se att man op sig.. Hur gjorde ni? Känns jobbigt att gå tillbaka till jobbet med 3.5 dl mer i varje bröst.. Vill som sagt inte att det ska bli för tydligt.. Bröstförstoring017Dela
Morran18 aug, 2011Operationspanik!Bara typ 2 månader kvar till op.. Var nyss 6 mån känns det som.. Känner mig så kluven, både vill och inte.. Känns så läskigt att bli sövd och tiden efter känns inte helt kul heller.. Bröstförstoring03Dela
Anonym användare18 aug, 2011Op 29 aug Citadellkliniken. *FÖRE BILD* åsikt?Fick mina papper igår :D ska va där kl 7.13. blää får gå upp tidigt haha. Tur dit bara tar 30 min till Landskrona. Har stort förtroende för Göran Elmerstig. Kommer bli awesome. Ingen annan som ska dit 29 aug? Lägger in en före bild med. Tror ni 550 cc HP bakom blir bra? :) Bröstförstoring011Dela
Anonym användare18 aug, 2011Superöm i vänster bröst?Idag vaknade jag upp av superömhet i min vänstra boob. Det högra är varken överkänsligt eller ömt alls! När jag tar på vänster så gör det typ ont av att det är så ömt! Det har gått 2 veckor sedan operation. Vad kan detta bero på? När kan komplikationer dyka upp? tidigt och sent efter op? Bröstförstoring04Dela
Anonym användare18 aug, 2011Hänginga bröst vid viktnedgång efter en bröstförstoring?Hej! Jag undrar ifall brösten blir häningare om man går ner mellan 5-10 kg efter man har gjort en bröstförstoring? Jag ska göra en bröstförstoring om ca 2 veckor men har räknat med att gå ned ca 5 kilo efter operationen, men är dock rädd för att brösten ska bli hänginga. Jag har gått ned 21 kg och därmed stannat nu i vikt, så jag tänkte pausa nå...Bröstförstoring026Dela