Anonym användare12 aug, 2011Hur sover ni?Hur sov ni efter operation? Jag måste ligga på rygg och det är så himla jobbigt i längden. Är det verkligen jättedåligt att ligga på sidan? Bröstförstoring08Dela
Anonym användare12 aug, 2011Häng efter opJag är 1 vecka och 3 dagar sedan opad på Proforma. Än så länge så tycker jag att det inte kommit något "häng" på dom, eller att underpolen blivit som jag förväntat mig. Kommer det att komma med tiden? Bröstförstoring03Dela
Kissemissen12 aug, 2011Vad är symmastia?Hej! Vad är symmastia? Har kollat lite på forumet utan att förstå riktigt vad det är..Bröstförstoring06Dela
Anonym användare12 aug, 2011Form, & storleksskillnad på brösten.Jag opererade mig för snart två år sedan. Jag tog kort på mina bröst hela tiden för att följa utvecklingen av brösten sedan så slutade jag när jag tyckte att dem såg så konstiga ut på bild. Ena bröstet tycker jag sitter mycket högre upp och är mycket större. Det såg jag tidigare också men jag slutade att studera mina bröst då jag trodde att det...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare12 aug, 2011Ristest med olikstora bröst, hjälp!Hej! Jag har räknat ut att jag har kring 150cc skillnad mellan mina bröst, vilket innebär att jag kommer lägga i ungefär 400cc i det mindre bröstet och 250cc i det större. Men när jag gör ristestet med 4dl ris till det lilla bröstet och 2,5dl ris till det stora så blir det lilla bröstet istället MYCKET större. Har även testat med 4dl ris till li...Bröstförstoring09Dela
star7912 aug, 2011Skulle jag kunna uppnå samma resultat?Tror ni att jag skulle kunna uppnå ungefär samma resultat som tjejen som har den här bloggen http://minanyaboobies.blogg.se/ ? (tidigare medlem här tror jag?)Bröstförstoring036Dela
Casiopeia12 aug, 2011Bröstförstoring och ammningJag har ju genomgått tre bröstoperationer (pga komplikationer som behövde korrigeras, jag är inte klar än). Men har fått avbryta pga att jag blev gravid. För 10 dagar sedan så föddes så vårt älskade lilla knyte. Tänkte bara att jag skulle berätta att ammningen går alldeles utmärkt. Jag har i dagsläget 500cc bakom muskeln. och trots att man varit...Bröstförstoring09Dela
injected12 aug, 2011Ny bild i brösthöjd! *suck*Här kommer en bild i brösthöjd, sen hemskt ut enligt mig, ena bara hänger :(Bröstförstoring07Dela
gasp12 aug, 2011Vilken klinik har bäst rykte? Minst komplikationer? Statistik?Finns det nån sida/ statistik över " bäst" klinik ? Som har mest lyckade operationer med minst komplikationer?Bröstförstoring06Dela
Bengalkatt12 aug, 2011Större klädstorlek efter bröstförstoring?Fick ni gå upp i klädstorlek efter eran bröstförstoring? Det kan ju vara svårt om tröjan/toppen blir för stor kring magen? De kläder jag kan ha när jag gör ristestet kan jag väl oftast ha efter operationen? Om jag har 70A storl 34 nu och lägger in 295cc vilken bh storlek tror ni att jag får och vilken kupstorlek kan det visuellt se ut? Bröstförstoring07Dela