Jenna05 jul, 2011Beach 2011 I brist på annat testade jag mina nya bikinis till mina nya boobs :) Inte jättebra bilder men men.. Ganska stor skillnad från 2010 :P Bröstförstoring03Dela
elisa05 jul, 2011Bilder från proformaJag har fastnat för proforma men är väldigt osäker på kirurg, Örjan Gribbe eller Michael Olenius. Har läst så mkt bra om båda men har inte sett många bilder alls, hittar inga på deras hemsida och nästan inget när jag googlar. Någon som vet om det finns bilder någonstans förutom här? E ny här så orkar inte riktigt vänta på brons hehe :)Bröstförstoring02Dela
Anonym användare05 jul, 2011Framför bröstJag har läst så mycket om att brösten blir större när muskeln släpper för de dom har placering bakom muskeln. Är det någon som vet om vad som händer med brösten när man har framför placering? Blir de större när huden ändras? Eller blir de den storlekenn man fick när man gjorde operationen? Bröstförstoring09Dela
gagge05 jul, 2011Känns skumt i ena bröstet?Någon som känner igen sig?? Tycker mitt vänster bröst känns mycket stramare än höger, där jag inte känner av implantatet alls. Däremot på vänster som sagt känns det skumt, svårt att förklara men det lixom stramar när jag går och rör på mig. Känner av det när jag lutar mig fram. Känner däremot inte av det när jag jobbar och rör på...Bröstförstoring05Dela
Emma.Lu05 jul, 2011Känns för små, 1 vecka efter OP :(Vet att det fanns liknande trådar om detta, men jag hittade inte riktigt det svaret jag sökte. Ni tjejer som gjort bakom muskeln, hur upplever ni att storleken förändras med tiden? Blir de större när "muskeln släpper" som man läst, eller blir de mindre? Nu har det gått en vecka sedan Op och jag tycker bara att mina krymper :( även fast de fortfaran...Bröstförstoring019Dela
Ettan105 jul, 2011Videoklipp på mjukhet i bröstenÅh nu nojjar jag jätte mycket om hur mjuka silikonbröst faktiskt kan bli.. Så jag undrar ifall ni vet bloggar eller andra sidor där man kan se klipp på brösten, där man klämmer på dem! För att just få en uppfattning om mjukheten. Eller bilder, men videoklipp (tror jag) ger en bättre uppfattning. Fast kommentarer är också bra. :) Bröstförstoring06Dela
Anonym användare05 jul, 2011Nervös op i morgonNu börjar jag bli riktigt nervös i morgon kl 8 skall jag var på kliniken. Mest nervös över narkosen att något skall gå fel, o att de antingen blir för stora eller för små Är det fler som skall opereras i morgonBröstförstoring03Dela
Anonym användare05 jul, 2011Ta med sällskap på konsultation?Är det ngra här som tagit med sig mannen på sin konsultation? Var det positivt? Vad tycker kirurgerna om det... tro? Bröstförstoring013Dela
Anonym användare05 jul, 2011Låt mig presentera mina 3v bröst - BildNu är mina bröst 3v gamla! 👍 Min bröst blir bara finare och finare. Älskar dem, form och allt 😀 DOCK önskar jag att jag gjorde de större!.. Tycker de ser så små ut till min längd på 170cm På bilden ser de ojämna ut, vilket de inte är irl.❤️ Låt min presentera - Mina bröst, 500cc runda mentor coh 1 av Michael Olanis på Proforma c...Bröstförstoring022Dela