Anonym användare05 jul, 2011Aw sthlm?Någon som känner för att prata tuttar på en aw tis-ons nästa vecka? Bröstförstoring00Dela
Anonym användare05 jul, 2011Vilka typer av komplikationer finns det?o hur gör man bäst för att hindra det? om man kan. Bröstförstoring06Dela
zoean8705 jul, 2011Någon som vet om man kan lägga implantatet framför genom armhålan?Jag har gjort en operation bakom, genom armhålan men är inte helt nöjd. Skulle vilja lägga framför istället men undrar om jag kommer kunna gå in genom samma ärr och flytta på implantatet, alt. byta ut och lägga in ett större men framför och samma ärr är det viktiga. Bröstförstoring02Dela
Anonym användare05 jul, 2011Vill ha era åsikter igen!Ni som följt mina trådar och sett mina bilder Jag stör mej inte av att bröstgården och det sitter långt ner det det som stör mej är att det slappt där och hänger över implantatet plus att jag har dagligen ont. Vet inte hur länge jag orkar med muskepåverkan Tror ni att det kan bli bättre om jag enbart flyttar fram implantaten eller är riske...Bröstförstoring05Dela
litenc05 jul, 2011Är mitt mål rimligt?Hej ! skulle vilja be er att kolla min sugnatur och kolla mitt utgångsläge och sedan mitt eventuella val av plantat..låter det som att ja kan nå mitt mål med detta implantat eller bör ja ta något större? vill dock att det sa se naturligt ut och ja har ganska smal bröstkorg ur myckt kan man ta för en visuell c då? Bröstförstoring08Dela
Mickis7804 jul, 2011nya bilder ca 6v!Här kommer lite nya bilder på mina bröst som jag börjar tycka är ok, plus några bilder på en bh från bravissimo som kanske är någon kupstorlek för liten... Bröstförstoring014Dela
Anonym användare04 jul, 2011Har era ärr läkt bra?Precis som rukbriken lyder är min fråga ifall era ärr läkt bra :) Tänkte på ärren under brösten, för det är där jag kommer vela ha mitt snitt :) Bröstförstoring05Dela
Anonym användare04 jul, 2011Hur går det till när man vill veta hur mycket egen vävnad man har?Är detta något man gör hos sin kirurg på operationsdagen? Bröstförstoring01Dela
Anonym användare04 jul, 2011Vad tycker ni? Hej jag ska operera mig den 27/7 och vill veta vad ni tycker om mitt beslut. Jag och min kirurg kom överens om att lägga snittet på mitt nuvarande bröstveck eftersom att jag har väldigt markanta bröstveck. Ska lägga 325cc (högprofil) på ena och 350cc (högprofil) på andra mentor runda implantat. Tror ni det blir bra eller borde jag läg...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare04 jul, 2011kan man ta en öl en vecka efter op?sååå sugen på en öl ;) Bröstförstoring03Dela