Jenna01 jul, 2011Före & Efter Bild*Såhär såg alltså mina myggbett ut innan dom blev boobs ;) hehe Bästa "före" bilden jag hittade eftersom jag aldrig gillat att fota dom innan. Bröstförstoring012Dela
Camilla30 jun, 2011Bild på mina före-bröst, vad tycker ni?Jag igen;) Så mkt funderingar! Här är min före-bild! Jag har alltså små bröst idag. Jag är så rädd för komplikationer och jag känner inte att jag måste ha stora bröst, så vad tror ni om ett litet implantat framför? Om man tar ett litet, minskar risken för komplikationer då tror ni? Jag vill ha mer volym, mer fyllighet, men jag tror att...Bröstförstoring04Dela
Minime30 jun, 2011Bilder Bröstlyft+förstoring+vårtgårdsförminskningHejsan tjejer! Dags för mig att dela med mig av mina erfarenheter nu... Vad tycker ni? =) Bröstförstoring016Dela
plastikmamma30 jun, 2011Mina bröst 5 veckor! Hjääälp! :)Nu har mina bröst blivit 5 veckor och jag börjar vänja mig med utseendet på dom... har varit ledsen och irriterad över att det inte alls blev lika bra som jag hade tänkt mig! Mina bröst känns platta och avlånga och det tycker inte jag är snyggt. Jag var hos Örjan på efterbesök förra vecka men han tyckte att det var ett fint resultat med tanke p...Bröstförstoring023Dela
Tessos30 jun, 2011Ny bild, brösten 1 månad! Vad tycker ni? BilderNu har det gått en månad och visst börjar dom se finare ut MEN... jag har som knölar på höger bröst nertill som enligt örjan är inlägget som känns för att jag är så smal, titta på bilden när jag har armarna lite utanför kroppen, högra bröstet det syns tom på formen ju! Sen tycker jag bröstvårtorna är på lite olika höjd och pekar utåt.... plus att m...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare30 jun, 2011Knastrar när ja drar mellan brösten?!!! Va e d? Som rubriken lyder, satt i soffan nu hemma o tyckte d klia mellan brösten så drog me fingret där o så knastrar det konstigt känns som typ lite luftrum eller nåt nån som vet vad detta nu är???!! Blir jätteorolig att d ska va nå negativt då ja varit så nöjd än så länge....Snälla nån som vet va d kan va? hur känner man igen tenting? kan nån beskriva m...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare30 jun, 2011Att 500cc - Bild att 500cc kan se liet ut? Är det kanske för att jag är 170cm lång? Hmm.. Jag tycker verkligen att de ser små ut. Man kanske blir strlk blind Här kommer en bild som jag tog för ca 2 minuter sen iallafall. 🙂 Bröstförstoring023Dela
Anonym användare30 jun, 2011Bröstvårta som dör??Någon som varit med om att bröstvårtan dött?? Gjorde förminskning/lyft och förstoring förra onsdagen, märkte idag att ena nippeln mörknat på vissa ställen. Det har alltså kommit nu i efterhand. Blir ju lite fundersam.. Bröstförstoring011Dela
Anonym användare30 jun, 2011hur mycket kostar det att på proforma?Ååååhhhh... Varför tog jag bara 500cc? hur mycket kostar det att byta till större implantat på proforma, någon som vet? De känns såå små på mig. Vill ha stooora ju..... ❤️ Bröstförstoring011Dela
The__Rose30 jun, 2011Massage av proforma bröst?Till er som opererats på Proforma, Jag undrar ifall man kommer behöva massera brösten efter operationen? Eller är det något som man bestämmer själv? Kan brösten blir snabbare mjuka ifall man masserar? Bröstförstoring04Dela