Anonym användare15 jun, 2011Nya bilder på mina nu 3.5 månad framförbröst!Stooora! Bröstförstoring022Dela
The__Rose15 jun, 2011Blivit så osäker på storlek!Jag var på konsultation på proforma den 19 maj, kommer lägga in 350cc bakom muskel och ska opereras den 10 oktober. Men nu på sistone så börjar jag fundera så mycket på storleken, jag vill att det ska se någorlunda "naturligt" ut men nu börjar jag blir rädd att dom ska bli för små!! Calle sa att det skulle bli en c-kupa typ, jag har nu liten a-...Bröstförstoring022Dela
Anonym användare15 jun, 2011Skillnad på mellanprofil och högprofil? Vilket är bäst?Hej Tjejer! På min konsultation idag valde Peter Cosmo mellanprofil. Vet dock inte skillnaden på alla dessa profiler. Jag tycker att mina bröst är aningen långt ner på kroppen och skulle vilja ha dem lite högre upp. Har inte alls häng utan menar mer att de skulle kunna sitta lite högre upp. Får man detta av att välja högprofil eller? Ta...Bröstförstoring026Dela
Anonym användare15 jun, 2011Skulle behöva hjälp av er som gjort 320 mp eller mx!Hej! Är en tjej på ca 172-183 cm och väger 56 kilo. Var på konsultation idag hos Peter Cosmo. Han förselog att jag skulle lägga in 275 vs 320 cc mp. Nuvarande mått är 200cc vs 150cc. Någon som har implantat med denna storleken och vill dela med sig av lite information och kanske några bilder? Hade varit jätte snällt då jag har stor besl...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare15 jun, 2011Någon som gjort bröstförstoring på Strandkliniken ?Hejsan :) Nu har jag bytt klinik till Strandkliniken, ska dit på måndag för konsulation och så blir det eventuellt Op den 4 Juli :D Är det någon som gjort bröstförstoring på Strandkliniken ? Tacksam för svar Bröstförstoring01Dela
Luna_15 jun, 2011Blir det bra på mig?Jag ska ha mentors släta implantat 450cc framför muskeln. Jag har idag knappt 70a i bh, är 174 cm lång, 68 kg, 12 cm bröstbredd. Tror ni att det blir bra? Någon som kan gissa på ungefär vilken strl jag kommer hamna på sen? Är bredden på implantaten bra med tanke på min bröstbredd? Har dålig koll på hur det där funkar.. Bröstförstoring04Dela
frealdsson15 jun, 2011Vad ska jag tänka på inför konsultationenså! nu har jag bokat en tid för konsultation på Art Clinic i Göteborg med Per Windh den 28Juni. helt plötsligt blev allt så stressigt och nu behöver jag verkligen hjälp med frågor att ställa honom!? för jag vill ju vara den som bestämmer & berättar hur jag vill ha det osv. inte sitta där & nicka & hålla med för att sedan vakna upp efter kom...Bröstförstoring06Dela
Jenna15 jun, 2011För liten bröstdiameter?Hejsan! Min bröstdiameter är 11.0 cm. Därför kan jag inte ha för stora implantat. Någon annan som varit med om att läkaren sagt att du inte kan större än en viss storlek pga diametern? Bröstförstoring05Dela
frealdsson15 jun, 2011Bröstförstoring hjälpHej! jag är helt ny här & hittade denna sida via familjeliv. för att komma till saken! jag har funderat i ca2år på att göra en bröstförstoring då jag alltid varit en liten AA kupa, knappast det,jag är med andra ord helt platt & är trött på att bära pushup bh med inlägg. jag har en SMAL kruvig kropp så att säga & har nyligen fött barn och...Bröstförstoring01Dela
Backlund15 jun, 2011Fler som ska på konsultation 5 okt, citadell landskrona?Hej på er! Ja, som texten lyder. Är det någon mer som ska på konsultation den 5 okt på Citadell i Landskrona? 🙂 Bröstförstoring01Dela