Anonym användare07 jun, 2011Hämta barn på dagis två dar efter bröstförstoring..Ja vad tror ni om det? Jag opereras en tisdag och funderar på om jag kan hämta barnen på dagis på torsdagen. Verkar det helt orimligt? De är 3 och 5 år så jag behöver inte lyfta eller bära och vi har gångavstånd. När man läser så verkar vissa ha jätteont och vara sängliggande medan vissa tycker det känns som träningsvärk, jag brukar ha ganska hög...Bröstförstoring08Dela
Anonym användare07 jun, 2011Kan man få rippling när som helst?Har nu harft implantat i 3 månader och har än så länge ingen rippling, funderar på när man kan "pusta ut" och vara lugn med att det inte blir ngn rippling? Eller kan det dyka upp även på färdigläkta bröst efter typ flera år? Känns skönt att veta vad man kan förvänta sig!? Kram norrland Bröstförstoring04Dela
Anonym användare07 jun, 2011Hjälp! Är 325cc för stort?Hej! Jag skall operera mig på måndag på Improva och börjar nu bli riktigt nervös. Jag var där på konsultation för ca två veckor sedan och sa att jag absolut inte ville ha stora bröst utan bara se mer proportionerlig ut. Nu har jag i stort sett inga bröst alls och är lång, ganska smal med breda axlar. Kirurgen, Magnus hober, räckte mig ett inplan...Bröstförstoring011Dela
vanessa8207 jun, 2011op imorgon så nervös!!Jag ska op imorgon och jag e så sjukt nervös......rädd för att jag inte ska vakna och lämna min fina familj.....börjar tom tänka varför jag gör detta.......men detta e nått jag har velat göra jättelänge och jag har verkligen sett fram emot denna dagen men nu börjar ja få kalla fötter.......usch de knyter sig i magen när jag tänker på det.......men...Bröstförstoring014Dela
Anonym användare07 jun, 2011Tog bort tejpen. Livrädd....Tog bort min tejp idag. Blev alldeles illamående och yr, va svårt att få bort den och när jag fick bort runt vårtgården så ser jag som en glipa, jättesvårt att få med på kort men har tagit lite bilder, tycker att såren på höger sida är skitful ser ut som han har slarvat som tusan! Tycker också att det är väldigt olik form på vårtgårdarna. D...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare07 jun, 2011Hjälp mig med implatatvalet tjejer!Jag har verkligen världens ågren över detta... jag vill ha en fyllig C, mot gränsen till D alltså. I dag har jag ca 50cc egen vävnad. Om ni får gissa; vad tror ni jag ska ha för implantat? Anatomiska ska det vara... Om ni gissar någorlunda lika kanske jag blir lite lugnare... ;P Bröstförstoring011Dela
Anonym användare07 jun, 2011Blir de större eller mindre med tiden?!Jag opades förra måndagen, den 30/5. Idag har jag en dålig dag och tycker brösten känns alldeles för STORA..!! Kirurgen sa att jag skull bli en bystig tjej men inte överdrivet men jag känner mig i samma klass som Dolly Parton :( Känner mig tjockare med men det är kanske efter en veckas nästan konstant sängliggande..? Får försöka komma igång och rör...Bröstförstoring07Dela
Juli1107 jun, 2011Nervös för ev bröstlyftJag har bokat tid hos Proforma för bröstförstoring. När jag ringde och bokade tid frågade de om lyft behövdes vilket jag svarade att jag inte visste. Skulle idag ringa och försöka ändra min tid och får då reda på att det står op + lyft. Troligen är det ju inlagt så för att vara på den säkra sidan då lyft tar längre tid. Nu blir jag skitnervös över...Bröstförstoring021Dela
Miinna07 jun, 201175 eller 70Hej! Har en fråga angående bh-storlek. Man måste ju ha ett bra stöd nu när man har opererat brösten. Jag har 76 cm i omkrets så jag undrar om jag då ska ta en bh som är 75 eller 70? Har läst lite här på forumet och som jag har uppfattat det som så skulle isf 70 passa mig? Jag som alltid köpt 75. Har även läst att man ska knäppa på ytterska hyls...Bröstförstoring01Dela