LeeLoo_Dallas03 nov, 2014Bild Bukplastik 16 dagarFull bukplastik av bästa Paolo på akademikliniken sthlmBukplastik06Dela
Häxananna01 nov, 2014Om 9 dar gör jag min landstingsbetalda bukplastikLängtansfull, illamående, fjärilar i magen, beach 2015, lätta sommarklänningar, träna hårt på gym utan att bry sig om magen! Åh äntligen ska jag få blomma efter 10 år av avsmak för min kropp! Nån annan landsting opererad här inne nu? Jag ska opereras av dr Torgny schenning. Nån dom vet nåt om honom? Skriver bara av mig :-) Bukplastik08Dela
Bråcket01 nov, 2014Bilder två månader efter operation!Första intervallpasset avklarat! Fotade magen efter, är i avslappnat tillstånd! Jättenöjd efter resultatet! Jobbat hårt med de inre bukmusklerna, kniper, magstödet . Bygga upp inifrån och ut!Bukplastik011Dela
FrökenAnna30 okt, 2014Vill göra en bukplastik och behöver vägledningHej på er! Ny på forumet men glad att jag hittade hit. Jag har länge döjlt min mage och känt skam och förnedring av min spegelbild. Jag har gått från att ha ökat med 9 kg med första barnet till att ha tappat 22kg med hjälp av viktväktarna till 62 kg. Fick massvis av bristningar på hela magen. Andra barnet ökade jag 30 kg till 92 kg och...Bukplastik05Dela
Daisy30 okt, 2014Nu måste ni hjälpa mig tjejer! Runt v3 började jag få avlånga förhårdnader (tjocka som barnfingrar) under huden på båda sidor av magen. De har sedan dragits ut och vuxit på längden, svårt att förklara men de följer midjan/sidan av magen ända från snittet upp till revbenen :-( Från början låg dem bara en bit från snittet... Det känns som spända senor, spända fiolsträngar. När...Bukplastik015Dela
LeeLoo_Dallas29 okt, 2014När slutar man känna sig stor och uppsvälld?16 dagar sedan min bukplastik och jag kan ännu inte se hur slutresultatet kan komma att bli pga den konstant ballong/gravid/proppmätt/uppsvälld känslan. När började det bli bättre för er andra?Bukplastik02Dela
Erika_199128 okt, 20146 veckors mageTjatiga jag... ;) men delar gärna med mig. Här har vi min mage som är 6 veckor ung ;) blir mer och mer nöjd med magen för varje dag som går och då var jag redan supernöjd när jag fick se den första gången ;) Har börjat träna och försöker tajta till resten av kroppen med haha. Kunde aldrig ens drömma om detta resultat!!! Den bästa kirurgen och så ha...Bukplastik015Dela
Sneckan7027 okt, 2014Träning efter buklastikTänkte höra med er hur snabbt ni kom igång med träning efter er bukplastik ? Jag har dock bara gått 3 veckor imorgon sen min operation. Men min rygg håller på att ta knäcken på mig och jag behöver träna den. Men kan man köra på för fullt efter man lagt gördeln på heltid ? Jag har ju som sagt några veckor till kvar med gördel, men när kan man börja...Bukplastik04Dela
Anonym användare27 okt, 2014dags för op förberedelseroj oj oj plingar till i mobilen, biljetten har kommit och jeeesus vad pulsen höjdes 😛 imorron händer det o jag är så glad 👍 och lite nevös... hej då fladder mage! Bukplastik012Dela
LeeLoo_Dallas27 okt, 2014Hur känns era snitt? Mitt snitt ser jätte fint ut och jag tänker inte så mycket på det men precis nedanför från blygdbenet och mot ljumsken så ömmar det och är ganska hårt. Mailade kirurgen och han sa att det är svårt att svara utan att se mig men att jag kunde be en sköterska titta på det som idag. Har en tid inbokad i morgon så får vi se vad hon säger. Kommer jag å...Bukplastik04Dela