tjejen-medbobis02 feb, 2012Är det ngn som har gjort bröst op i Budapest och är nöjd eller tvätrtom???Är det ngn som har gjort en bröstförstoring i Budapest och är nöjd?? Bröstförstoring08Dela
bolmen01 feb, 2012OP Proforma 7/2Hej! Nu börjar det närma sig operation, 7/2 på Proforma. Jag har funderat på operation väldigt länge, har fina bröst, men något för små. Vill se mer kvinnlig och proportionerlig ut, och det är väldigt viktigt att de ser naturliga ut. Det blir Örja Gibbe som ska göra operationen.. beslutet om att göra det nu blev väldigt hastigt, så jag är...Bröstförstoring04Dela
Wanipaij01 feb, 2012Mentor 400HP vs 325MP+???Alltså hur stor/liten är skillnaden med 1.2cm i put?! Ska lägga inplantaten bakom muskeln.. Och nu börjar jag verkligen vela ang storleken!!! :/ (känns ju inte SÅ ovanligt på de här forumet..;) ) Jag har (om jag minns rätt) 12,5 cm i bröst bredd... Skillnaden mellan 325MP+ & 400HP är ju endast 1.2 cm i put & på bredden skiljer det 1mm... 400...Bröstförstoring011Dela
LenaK01 feb, 2012Byte från Mentor till Allergan FXJag opererades för tre år sedan på Devita Nova i Linköping och har nu råkat ut för en väldigt ovanlig komplikation. Fick i början på december serom i vänster bröst så det svullnar och blir dubbelt så stort som det andra :( Har gjort dränering två ggr men det kommer tillbaka. Så nu har jag blivit beviljad att bli opererad gratis på universitetssju...Bröstförstoring04Dela
bella_z01 feb, 2012Pip imlantat ProformaHej, Nån mer här som har pip och har op sig på Proforma Clinic? Har ni vart i kontakt med dem och vad har ni fått för svar från dem ang.implantaten? Varför kostar d att ta ut dom t.ex där men inte i Hässelholm? Jag e orolig då jag ammat/ammar... Men på kliniken säger man att man ej skall ta ut dom. Nån som vet va Läkemedelsverket sagt nu...Bröstförstoring00Dela
Opticruise01 feb, 2012Fyllnadsgrad Mentor?Funderar på mentors runda släta implantat till min om op.. Någon som vet fyllnadsgraden i dessa?Bröstförstoring019Dela
missdivine01 feb, 2012Träning med framförbröst- när?Hej där ute. Gud va längesen de va jag var här inne.. Kikade in nu för och kolla lite då det börjar närma sig för min omoperation. Jag ska byta från bakom till framför. Och jag minns att det var tre månader som man inte fick träna och använda bröstmusklerna på. MEN hur är det med framför bröst? Är det tre månader också? Jag tränar som e...Bröstförstoring03Dela
jonsson-sara01 feb, 2012PIP - Kosmetisk kirurgi JönköpingHej! Jag opererade mig på Kosmetisk Kirurgi i Jönköping av dr Ivan Letterfors. Tyvärr är jag en av oss som fick PIP-implantaten. Jag vill gärna komma i kontakt med er andra som är opererade i Jönköping eller fallköping. Byta tankar och funderingar kring denna process. Jag har själv besvär med mitt vänstra bröst med värk och domingar i armar...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare01 feb, 2012Alkohol på lördag?I tisdags förra veckan gjorde jag en bröstoperation, på lördag har det alltså gått 11 dagar sen op å jag vet att man inte ska dricka på 14 dagar, men på lördag är det melodifestivalen och jag ska träffa några tjejkompisar och skulle gärna vilja ta ett glas vin lr två, va tror ni? Kommer det förstöra läkningen mycket?!Bröstförstoring04Dela
Ellen Filippe01 feb, 2012Råd angående val av försäkring via PROFORMA(?)Kommer göra en förstoring den 3e april hos Proforma. Har än så länge EJ valt vilken typ av försäkring jag ska ha. Det känns som att det är dumt chansa vara HELT utan. Ni som op.at via Proforma...vad har ni tagit? Vad täcker deras försäkring som kostar 3000 kr för 5 år?? Via Medical Finance (räntefria lånet) kan man ju teckna också...som...Bröstförstoring07Dela