Anonym användare04 nov, 2011Någon som opererat sig med lokalbedövning?Som rubriken lyder. Bröstförstoring00Dela
chikko04 nov, 2011ÅterbesökIdag va jag på återbesök (3 v sen op:en). Va jätte nervös för att ta stygnen, men d kändes ju ingenting-haha! Kändes knappt när hon tog bort tejpen. Dom kände & KLÄMDE (trodde d skulle göra ooont!) på dom...konstigt nog gjorde d verkligen inte ont alls:-) Allt såg bra ut, ärren va jättefina, muskeln hade inte släppt efter ännu & dom va fortfarande...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare04 nov, 2011När ska egentligen muskeln släppa implantatet?Opererade mig i slutet av september då det bara tog 1,5 vecka till att muskeln släppte det ena implantatet,börjar nu fundera på om det kan bli att man får korra eller vad säger ni? Bröstförstoring08Dela
Morran04 nov, 2011framförbröst av Jörg på citadell någon?Som sagt är det någon som gjort framförbröst hos Jörg? Har mailat mes honom och han verkar inte ha något emot det samt lägger han snittet i armhålan!!Bröstförstoring06Dela
Anonym användare04 nov, 2011Hur mår man veckan efter op?Jag ska opereras en torsdag eftermiddag. Hur kommer jag att må veckan efter, eftersom att jag måste tillbaka till skolan på måndagen. Kommer man att "överleva" att sitta på föreläsningar och seminarier eller kommer jag inte att orka? Hur lång tid tar det innan man är "sig själv igen" efter operation? (Alltså att man inte tänker på smärtan osv?) Är...Bröstförstoring09Dela
Smultron04 nov, 2011Ombokad OP, en vecka tidigare!Så nu har jag precis ombokat min OP, vilket gör att det bara är 18 dagar kvar tills det är dags. Anledningen till varför är att jag inte kunde få ledigt från jobbet den veckan jag hade bokat först. Men nu är det spikat 22 nov 07.30. Spännande spännande!!! Bröstförstoring00Dela
Anonym användare04 nov, 2011SMÄRTAN PÅ VÄG BORT & LÖSEN TILL BLOGGHej! Ville bara uppdatera lite, smärtan, den konstanta o outlidliga (kan man skriva så?) smärtan jag haft är på väg bort. Har den stickande o brännande smärtan nu, men som jag förstått de är de normalt o beror på nervtrådarna som försöke rleta sig fram till varandra igen. Bloggade rätt mycket under tiden jag var bortrest o inte gick in här, me...Bröstförstoring04Dela
carro200204 nov, 2011Hur känns framförbröst...kontra bakombröst att känna på? Tacksam för svar:) Bröstförstoring011Dela
fiij04 nov, 2011bröstvecket eller armhålan?fått två olika kirurger och två svar... Vad blir snyggast? under bröstet ser man ju inte mer än när man tar av sig men samtidigt ska de va framförallt va snyggt när man är naken :P Armhålan har jag sett väldigt fina ärr, men hur länge syns dom? går de så långt fram att man ser de när det är nygjort? Om man tex bara har linne på sig? Bröstförstoring09Dela
Anonym användare04 nov, 20112 dagar efter op *bilder*Bilderna är tagna igår, alltså två dagar efter operationen, jag har fortfarande ont och dom är väldigt spända och hårda, men det vänstra bröstet känns mycket mer snabbläkt än det högra, knastrar ganska mycket under det högra men jag har ju läst här om att det kan vara luft som försvinner sen. Det går bra så länge jag äter smärtstillande, på morgone...Bröstförstoring010Dela