Green Muse04 nov, 2011Två timmar kvar!Är riktigt nervös, har kalla fötter också! Mest rädd för narkosen, aldrig blivit sövd förut.. Bröstförstoring06Dela
Anonym användare04 nov, 2011vad tror ni?Hej allihopa! Nu är det bara 4 dagar kvar, opereras på tisdag....det är med skräckblandad förtjusning jag ger mig in i detta men ett väl genomtänkt beslut på si så där 10 år :) Min undran är vad det egentligen är som gäller kring det här med alkohol?? Helt ärligt? Jag har läst att man ska undvika alkohol från allt till en månad innan till att i...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare04 nov, 2011Fika på stan dag 3 efter op möjlig?Precis som Karma undrar jag om hur allt fungerar dagarna efter, men jag tänker då inte utseendemässigt, det är ju höst o kläderna får väl anpassas, men orkar man pga smärta o mediciner ta sig hemifrån dag tre (en långväga vän som inte känner till operationen ville boka in en fika..)? Vet att drt är ytterst infividuellt men vad säger ni med erfarenh...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare04 nov, 2011Sköna plagg efter op?!Hej alla! Jag opereras om två veckor och skulle vilja ha tips från er som opererats, med bakomplacering, vad som funkar att ha på sig efter operationen. Har munkjackor med dragkedja fram och omlottknytna tröjor, men kanske är de för tighta att få på sig.. Och plagget närmst huden, t-shirt lär ju inte gå att krångla sig i. Linnen som ger brösten l...Bröstförstoring024Dela
Miss V03 nov, 2011Hittar ingen bra läknings top. Hjälp önskas! Hej. Var på återbesök 2 v efter op igår och tog med min abecita kimberly. Dock tyckte min kirurg att den verkade lite för "tajt" i underbandet och även lite för "tajt" överlag. Till saken hör då att den egentligen var lite gör stor i underbandet för att jag ska kunna ha den att träna i sen. Han trodde den skulle trycka för mycket på ärren under brö...Bröstförstoring06Dela
JUSTDOIT03 nov, 2011Fillers under bröstoperation?Vet inte om det här en snurrig fråga eller nått men jag är sugen på att testa restyalne eller juvaderm i läpparna, skulle man kunna få detta in sprutan i samband med bröstoperationen när man är nedsövd? Någon som gjort detta i såfall? :) Bröstförstoring03Dela
JUSTDOIT03 nov, 2011Vilken storlek kan jag förvänta mig att få?:)Vilken bh storlek kommer jag att få efter operation? Har idag en fyllig a kupa (i H&M str..vet dock inte i "riktigt" eftersom jag bara köper bhar därifrån).. ska lägga in 400 cc i vänstra kontra 425 i högra, framförbröst. Vad kan jag förvänta mig? Är ute efter lite större str än normala bröst men inte bomber! Ska opererad på tisd några tips man...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare03 nov, 2011Mina 3 veckors Jörg Bohn bröst! *bilder*Idag är brösten 3 veckor! Jag är nöjd med resultatet än så länge! Dock vet jag inte alls hur ett par bröst "ska" se ut?! Jag har aldrig varit intresserad av bröst, jag har ju aldrig haft några och vet inte alls hur de ska se ut för att vara snygga, än mindre hur det ska kännas att ha bröst. Brösten är inte helt symetriska, jag ser d...Bröstförstoring017Dela
FollowMyBliss03 nov, 2011Ryckningar i bröstmuskeln efter opHej tjejer, Jag opererades på citadellkliniken i tisdags och la implantaten bakom muskeln. Idag har jag börjat få ryckningar i bröstmusklerna som jag inte kan styra, så i vissa rörelser rycker det till ordentligt. AJ. Är detta något som ni andra också upplevt? Blir nojjig över att jag inte kan kontrollera de där spasmerna, (om man får kalla det...Bröstförstoring01Dela
joohansson03 nov, 2011Konstig bubbla!?Hallåå.. Det har nu gått 1,5 månad sen min operation, jag har inte haft några komplikationer alls förens nu.. Om jag känner med ena fingret på undersidan av det högra bröstet så känns det som en bubbla, är ingenting på andra bröstet och har inte varit med om det här innan.. Är det här normalt eller är det något som man borde kolla upp? :/ tacksam...Bröstförstoring07Dela