ohmygod07 okt, 2011Ännu fler bilderHar lagt ut fler bilder i profilen för er som är intresserade! :) Bröstförstoring09Dela
Anonym användare07 okt, 2011Vilken storlek efter op?Jag har 70c nu och ska göra lyft + lägga in 370cc anatomiska bakom muskeln, så lite egen vävnad försvinner väl vid lyftet. Nu kollar jag efter en sport-bh som man kan ha under läkningstiden. Så vad tror ni, vilken storlek tror ni jag kommer hamna på? Bröstförstoring01Dela
emmavictoria07 okt, 2011Hur reagerar ens nära & kära? Jag har en fråga till er när det kommer till era familjer. Sa ni till er mamma att ni ville operera brösten eller sa ni det efter? Jag har nära kontakt med min mamma men tror aldrig att hon skulle kunna förstå att jag vill operera mina bröst. Samtidigt som jag gärna vill berätta för henne är jag typ rädd hur hon ska reagera och vad hon kommer...Bröstförstoring065Dela
Gwyneth07 okt, 2011Fick bröstband på återbesöketJust hemkommen från mitt återbesök. Det var en sköterska som hade hand om det. Hur är det på andra kliniker? Träffar ni er kirurg? Jag ska träffa honom först den 13 jan. Allt såg i alla fall bra ut och jag bekände att jag lyfte barnen. Det var okej tyckte hon så länge jag inte lyfta tunga saker högt, alltså ovan axelhöjd. Men för säkerthetsskul...Bröstförstoring01Dela
Pumagirl07 okt, 2011Hur mycke styrka tappar man i armarna vid bakomplacering?Ja undrar hur mycke styrka man tappar i armarna då man lagt bakom/ delvis bakom muskeln? Och nu menar jag då de har läkt... Om ni var en 10 innan operationen va ligger ni nu i styrka från 1-10? Tack för svar!Bröstförstoring09Dela
LadySS07 okt, 2011Stor skillnad i känsla på Allergan soft tuch släta lr Mentor släta?Någon som vet skillnaden i käsla och mjukhet på dessa två? Står och velar mellan dem, vill ju ha naturligt gosiga bröst, men ingen rippling. Får för mig att Allergan Soft tuch släta är bra för rippling, men kanske inlägget känns mer onaturligt? Och att Mentor släta som finns i endast coh1 så är väldigt gosiga, men högre risk för rippling? Någon som...Bröstförstoring01Dela
hallondeg07 okt, 2011 förvirrad av ristestet!ok, så här är det! på konsultationen fick jag svar på att man skulle ha kokt ris. Det va bra, dom sa att man kan mäta upp riset i dl tex 1,5 dl eller väga 150g. men om jag väger 1,5 dl så väger det ju mindre än 150 g :/ hur mätte ni? Bröstförstoring04Dela
Maybeee07 okt, 2011Op om drygt 1 vecka... vad ska jag tänka på innan + efter?Hej! Snart är det dags för min efterlängtade operation! Är helt överlycklig och kan inte tänka klart ;P Och därför behöver jag eran hjälp :) Jag har kollat upp så gott jag kan om vad jag ska tänka på både innan och efter op, men nu vill jag veta från er som har/ska op:as om ni har några tips på vad jag bör fixa och greja med innan.. Ni...Bröstförstoring010Dela
Anonym användare06 okt, 2011Bröstveck?Jag har nu varit på konsultation hos Örjan och allt kändes toppen, hur trevlig som helst! Vi bestämde oss för 350 bakom, runda mentor, moderate plus profile. Han sa att den storleken skulle bli jätte bra på mig och han garanterade i princip att jag inte kunde få db då inlägget kommer ligga precis under mitt eget bröst. Alltså behöver han in...Bröstförstoring014Dela
Anonym användare06 okt, 2011Mina nya bröst!!Innan sambon kom så satt jag på min sängkant och kände lite panik, Vad han jag gjort!?! 435cc i tuttarna! Jag är medveten om att ja har velat detta i 11 år så varför tvekade jag nu? EFTER!? 😢 Kom hem kl 11 och fick äta Alvedon då min kirurg inte hade skrivit ut mina tabletter (ARG!) så jag fick åka hem då sambon var tvungen att åka o...Bröstförstoring06Dela