stjärna8410 aug, 2011sola solariumnär kan man sola solarium eller sola utan bikini topp efter ett lyft och inlägg Bröstförstoring03Dela
LadySS10 aug, 2011från Framför till bakom vanligast?Har du när du OPat dig igen bytt från bakom till framför eller tvärt om? Vad är vanligast? Känns klokast att "chansa" på framför först och skulle det inte bli bra - då lägga bakom. Så slipper man förstöra muskeln i onödan, för att sedan ändå lägga framför? Eller? Jag vill förstås välja rätt från början men är mest inställd på framför, ser natur...Bröstförstoring015Dela
Bengalkatt10 aug, 20111 cm bredare implantat än bröstbredd???Är det någon som har det, eller åtminstone bredare än sin bröstbredd? Kan jag lita på kirurgen att jag kan välja ett 1cm bredare än min bröstbredd? Hur tror ni att det kommer att se ut, sticka ut på sidorna? Tänkte välja cpg 322 330cc och jag är ju inte så lång. Många frågor, men snart min tur... Bröstförstoring010Dela
gasp10 aug, 2011Gelehallon går sönder utan att de märks?Hittade intressant fakta och bilder på Göran sandens hemsida ( Malmö) Om att gelehallon va så dåligt och koksalt så bra , vad har ni hört och läst? Blir koksalt lika fylligt och snyggt som gelé runda högprofil? Har alltid hört bra rykte om gelé men nu blev jag lite tveksam. Googla Dr Göran sanden och kolla hans sida. Man vill ju ha det so...Bröstförstoring08Dela
Anonym användare10 aug, 2011Beskymrad...Hej allesammans! Nån som kan kommentera detta snälla ;) Kan fortfarande inte springa utan stort obehag i brösten de rycker ej längre men de börjar liksom domna/krypa i den som typ ett pulserande o känns jätteotäckt, ska det vara så? har snart gått 2månader nu och ringer jag KS så är de inte alls trevliga och tycker mest jag besvärar dem oc...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare10 aug, 2011BröstmassageHej! Är det någon som vet om man ska massera brösten efter operation?Och hur man ska göra det?Har inte fått nån info från min klinik. Tack så mycke Bröstförstoring01Dela
Anonym användare10 aug, 2011BröstmassageHej! Är det någon som vet om man ska massera brösten efter operation?Och hur man ska göra det?Har inte fått nån info från min klinik. Tack så mycke Bröstförstoring00Dela
Anonym användare10 aug, 2011BröstmassageHej! Är det någon som vet om man ska massera brösten efter operation?Och hur man ska göra det?Har inte fått nån info från min klinik. Tack så mycke Bröstförstoring03Dela
Anonym användare10 aug, 2011BröstmassageHej! Är det någon som vet om man ska massera brösten efter operation?Och hur man ska göra det?Har inte fått nån info från min klinik. Tack så mycke Bröstförstoring01Dela
Anonym användare10 aug, 2011BröstmassageHej! Är det någon som vet om man ska massera brösten efter operation?Och hur man ska göra det?Har inte fått nån info från min klinik. Tack så mycke Bröstförstoring02Dela