sue09 aug, 2011Bakom eller framfor muskelnVar ar det for nackdelar och fordelar med brostimplantat under eller over muskeln? Jag vet inte vad jag ska valja!!!!!Hjalp.. Bröstförstoring07Dela
sara8209 aug, 2011Kolla mina bildernågon med samma förutsättningar som mig som inte behövt göra ett lyft? en läkare har sagt att jag måste göra lyft en annan säger att det räcker med större implantat då blir det ett automatiskt lyft...vet att en del här inte gjort lyft o det ändå blivit bra det blir ju såklart mkt mer naturligt resultat...säg vad ni tycker.. Bröstförstoring050Dela
LadySS09 aug, 2011smal, lite vävnad - framförplacering?Jag är rätt smal och har inte så jätte mkt egen vävnad att prata om. ca 70 B har jag i bh idag... Men jag gilar framför-bröst bäst när jag kikar runt, ser naturliga ut tycker jag. Plus att jag tränar idag 5-6 ggr i veckan och vill kunna fortsätta med det sedan, utan att känna muskelpåverkan och kanske smärtor. Men då jag är smal verkar det vara...Bröstförstoring08Dela
LadySS09 aug, 2011Hur kollar jag bilder?Jag är bronsmedlem, men ändå verkar jag inte kunna kika på bilder. Hur gör jag? Tack!! :-) Bröstförstoring03Dela
tuttified09 aug, 2011Ont i ena bröstetDen senaste veckan har jag haft ont på sidan av mitt ena bröst. Det är som att det gör ont i utkanten, mot armhålan, mellan implantatet och bröstkorgen. Typ. Än så länge har jag bortförklarat det med att det kanske beror på att jag sover mest på den sidan och ligger väldigt mycket PÅ det bröstet. Det känns lite som ett stort blåmärke. Jag tycke...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare09 aug, 2011bröstförstoring/lyft hos fredrik gewalliska in i september hos fredrik gewalli, finns det någon som har erfarenheter? Bröstförstoring00Dela
Anonym användare09 aug, 2011Runda eller anatomiska???Hej, Som nykomling här på forumet undrar jag om ni har några tips i valet gällande runda eller anatomiska implantat? Jag har varit på konsultation hos Örjan Gribbe och har op inbokad 13/9. Under konsultationen kom vi fram till att jag vill ha anatomiska implantat under muskeln då jag vill ha så naturliga bröst som möjligt. Jag har idag A-kupor, t...Bröstförstoring010Dela
harliedavie09 aug, 2011två olika häng?Ena måttet man mäter är ju från halsgrop till bröstvårta, men sen iblande skriver vissa att sina bröst har häng, låt oss säga 3 cm.. Vad menas med de hänget? Kan nån va go o förklara de hänget för mig hur man mäter de? Kram Bröstförstoring011Dela
Anonym användare09 aug, 2011Hur tänker dessa kvinnor?!Har inte riktigt tid att hänga här nu egentligen... 💡 Men jag kom å tänka på en sak som jag bara VAR TVUNGEN att ta upp. Det finns en hemsk sjukdom som heter Gigantomastia som innebär att brösten på kvinnan växer och blir helt ENORMA. De kan gå upp till flera kilo per bröst och det leder förstås till mycket ryggproblem bland annat. Sjukdomen...Bröstförstoring016Dela
Anonym användare09 aug, 2011Vart hittar jag bilder på snygga bröstMåste hitta bilder som jag kan ta med till kirurgen någon som vet vart🙂 Bröstförstoring019Dela