Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
03 maj, 2012
LipziL
Man ·
03 maj, 2012
MAJ OPERATIONSTRÅD
Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv i kronologisk ordning
1 LittleMom. Tuve Mårtensson, Citadellkliniken. Perthese 440cc High, bakom
2 Brunett87. Örjan Gribbe, Proforma Clinic. Lutar åt Mentor 375cc mp+ delvis bakom samt vårtgårdslyft ev ankarlyft på ett bröst.
3 Starlet. Jörg Bohn Citadellkliniken. lyft? + inlägg kanske 350cc
7 Casiopeia. Dr Peter Cosmo. Citadellkliniken. 375cc Mp+ släta, bakom muskeln
7 Miha. Dr Anders Nilsson. Polarkliniken. 350cc,400cc fortfarande inte bestämt mig om ja ska ta anatomiska hp eller runda.
8 Vickan. Charles Randquist. Victoriakliniken. 320 el. 360cc, MF Anatomiska Allergan. Framför muskeln.
9 Mullemulle Proforma Clinic, Örjan Gribbe, 280 cc 12 cm, eller 315 cc 12,5 cm, beslutar på op-dagen. Anatomiska Mentor MP, bakom
9 Kicki79 Carlanderska Dr Tarnow 260ccMP ut 350ccHP in + ankarlyft Subglanulär
9 Boobiesmaj Addoc Hospital Dr Lars Bölander Mentor, runda, släta HIGH PROFILE 375cc eller 400cc
10 Encisen Läkarhuset Uppsala. 400 HP. runda. delvis bakom. coh 2 :)
10 bus, proforma, Örjan Gribbe, ut PIP in Mentor 400cc HP tror jag :)
15 Himmel, Carlanderska Dr Clas Lossing ,450 cc 500 cc HP, runda, delvis bakom.
15. Mzie Citadellkliniken - Johan Nordquist- 450cc HP runda bakom muskeln
15. Miss_Twisted, Proforma Calle. 550 HP. Runda, texturerade, Framför. Coh 2
15 Lovely Lily Leif Gylbert, Sophiahemmet. 250cc, text mp mentor, delvis bakom coh?
15 Frida_star, Dr.Lossing, Carlanderska, 700cc HP eller 750cc HP, runda, textuerade, bakom.
15 Sharon, Proforma Gribbe lyft och påfyllning 400cc m+ runda
21 Opticruise, Dr Michael Olenius. Proforma. 500cc, framför muskeln
21 varfor, Dr Bo Cederqvist, Clinic Strömstad.anatomiska, 300-350 ml, framför
21 Emime, Peter Cosmo. Citadell.com 320 runda bakom
22 soffe hermelinen luleå 375 cc bakom muskeln
25 Dlokz - Plastikkirurgi i Blekinge AB, 325cc Mentor HP bakom muskeln :)
28 Donnan Proformaclinic Dr Calle Gustafson 350cc HP runda coh1 :)
30 Boobie88 - Proforma Clinic - Örjan Gribbe - ankarlyft+förstoring - Mentor HP 600cc
31 LipziL - Proforma clinic - Örjan Gribbe - flytta fram och gå upp till Allergans släta soft touch 610cc uhp.
encisen
Kvinna ·
03 maj, 2012
En vecka kvar idag..!! :O
Dom ringde från kliniken o frågade vilken strl jag har bestämt mig för o om jag hade några frågor inför op.
NERVÖS men vill ha det gjort NU!!!! :)
kicki79
Kvinna ·
03 maj, 2012
😕
Shit nu har jag också fått storleksnojja
funderar på att gå upp i storlek. 50cc är tydligen ungefär så mycket man tar bort när man lyfter, det innbär att jag bara går upp 40 i cc, och det är ju nada.
Ska jag hålla mig på samma bredd då blir det ju 480 och det kanske känns lite väl häftigt? Annars är det 400cc som gäller, men de är lite bredare och skiljer bara 2mm i put tror jag det var.
Gaaaahhhh
Vickan
Kvinna ·
03 maj, 2012
😕
funderar på att gå upp i storlek. 50cc är tydligen ungefär så mycket man tar bort när man lyfter, det innbär att jag bara går upp 40 i cc, och det är ju nada.
Ska jag hålla mig på samma bredd då blir det ju 480 och det kanske känns lite väl häftigt? Annars är det 400cc som gäller, men de är lite bredare och skiljer bara 2mm i put tror jag det var.
Gaaaahhhh
Hej! Inte du oxå! Jag bestämmer mig på dagen D ang om jag ska gå upp 40 cc eller ej. Tror kanske magen talar om vad som är rätt när det väl kommer till kritan så att säga. Kanske en tanke för dig, om du kan göra så vill säga?
Styrkekram!
Roos
Kvinna ·
03 maj, 2012
Jag har operation den 22 Maj hos Örjan på Proforma - Bröstförstoring.
Det blir min första operation!
Ska på konsultation på måndag men utifrån vad jag läst/sett/hört/om det passar m.m. så vill jag i nuläget ha 400cc högprofil coh 2 texturerade runda, bakom bröstmuskeln . Sen får vi se om Örjan har någon helt annan idé! :)
kicki79
Kvinna ·
03 maj, 2012
😕
Gaaaahhhh
Hej! Inte du oxå! Jag bestämmer mig på dagen D ang om jag ska gå upp 40 cc eller ej. Tror kanske magen talar om vad som är rätt när det väl kommer till kritan så att säga. Kanske en tanke för dig, om du kan göra så vill säga?
Styrkekram!
Önskar att jag kunde göra så jag med, men jag måste bestämma mig. Innan 9 i morgon bitti.
Bye bye good night sleep.
kicki79
Kvinna ·
03 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
03 maj, 2012
Jag har operation den 22 Maj hos Örjan på Proforma - Bröstförstoring.
Det blir min första operation!
Ska på konsultation på måndag men utifrån vad jag läst/sett/hört/om det passar m.m. så vill jag i nuläget ha 400cc högprofil coh 2 texturerade runda, bakom bröstmuskeln . Sen får vi se om Örjan har någon helt annan idé! :)
Lycka till!
Sweedie
Kvinna ·
03 maj, 2012
MZIE.... Du tog en gammal tråd i stället för den sista... så både Chili 85 som jag lade in och jag har ramlat bort. Kan Du ta från min post och göra om tror Du?
Anonym användare
03 maj, 2012
För mig är det nu nedräkning, 11 dagar kvar. Sååå spännande, längtat efter detta länge nu! :-)
kicki79
Kvinna ·
04 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
04 maj, 2012
För mig är det nu nedräkning, 11 dagar kvar. Sååå spännande, längtat efter detta länge nu! :-)
Opticruise
Kvinna ·
04 maj, 2012
Casiopeia
Kvinna ·
04 maj, 2012
På måndag e det min tur (för 4e gången), nerverna börjar göra sig påminnda... Har en envis förkylning eller om det är allergi. Börjar nästan misstänka björk och gräs som blommar för fullt då det varit så långdraget. Och som kaka på moset fick jag min mens idag. urk inte kul när allt krockar och orken tryter.
kicki79
Kvinna ·
04 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
04 maj, 2012
Plastikfreak
Kvinna ·
04 maj, 2012
MAJ OPERATIONSTRÅD
Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv i kronologisk ordning
1 LittleMom. Tuve Mårtensson, Citadellkliniken. Perthese 440cc High, bakom
2 Brunett87. Örjan Gribbe, Proforma Clinic. Lutar åt Mentor 375cc mp+ delvis bakom samt vårtgårdslyft ev ankarlyft på ett bröst.
3 Starlet. Jörg Bohn Citadellkliniken. lyft? + inlägg kanske 350cc
7 Casiopeia. Dr Peter Cosmo. Citadellkliniken. 375cc Mp+ släta, bakom muskeln
7 Miha. Dr Anders Nilsson. Polarkliniken. 350cc,400cc fortfarande inte bestämt mig om ja ska ta anatomiska hp eller runda.
8 Vickan. Charles Randquist. Victoriakliniken. 320 el. 360cc, MF Anatomiska Allergan. Framför muskeln.
9 Mullemulle Proforma Clinic, Örjan Gribbe, 280 cc 12 cm, eller 315 cc 12,5 cm, beslutar på op-dagen. Anatomiska Mentor MP, bakom
9 Kicki79 Carlanderska Dr Tarnow 260ccMP ut 350ccHP in + ankarlyft Subglanulär
9 Boobiesmaj Addoc Hospital Dr Lars Bölander Mentor, runda, släta HIGH PROFILE 375cc eller 400cc
10 Encisen Läkarhuset Uppsala. 400 HP. runda. delvis bakom. coh 2 :)
10 bus, proforma, Örjan Gribbe, ut PIP in Mentor 400cc HP tror jag :)
15 Himmel, Carlanderska Dr Clas Lossing ,450 cc 500 cc HP, runda, delvis bakom.
15.Mzie Citadellkliniken - Johan Nordquist- 450cc HP runda bakom muskeln
15. Miss_Twisted, Proforma Calle. 550 HP. Runda, texturerade, Framför. Coh 2
15 Lovely Lily Leif Gylbert, Sophiahemmet. 250cc, text mp mentor, delvis bakom coh?
15 Frida_star, Dr.Lossing, Carlanderska, 700cc HP eller 750cc HP, runda, textuerade, bakom.
15 Sharon, Proforma Gribbe lyft och påfyllning 400cc m+ runda
21 Opticruise, Dr Michael Olenius. Proforma. 500cc, framför muskeln
21 varfor, Dr Bo Cederqvist, Clinic Strömstad.anatomiska, 300-350 ml, framför
21 Emime, Peter Cosmo. Citadell.com 320 runda bakom
22 soffe hermelinen luleå 375 cc bakom muskeln
25 Dlokz - Plastikkirurgi i Blekinge AB, 325cc Mentor HP bakom muskeln :)
28 Donnan Proformaclinic Dr Calle Gustafson 350cc HP runda coh1 :)
30 Boobie88 - Proforma Clinic - Örjan Gribbe - ankarlyft+förstoring - Mentor HP 600cc
31 LipziL - Proforma clinic - Örjan Gribbe - flytta fram och gå upp till Allergans släta soft touch 610cc uhp.
32 Plastikfreak - Polarkliniken - Anders Nilsson - 375cc hp mentors texturerade delvis bakom muskeln :)
Opticruise
Kvinna ·
04 maj, 2012
Opticruise
Kvinna ·
04 maj, 2012
På måndag e det min tur (för 4e gången), nerverna börjar göra sig påminnda... Har en envis förkylning eller om det är allergi. Börjar nästan misstänka björk och gräs som blommar för fullt då det varit så långdraget. Och som kaka på moset fick jag min mens idag. urk inte kul när allt krockar och orken tryter.
Gratiis tjejen! Kul att allt gick bra för dig..Du får uppdatera med lite bilder sen :)