Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Casiopeia
Kvinna ·
04 maj, 2012
Vickan
Kvinna ·
04 maj, 2012
Kicki79
Det blir bra tror jag!! Nu närmar det sig för oss!!! Bara 3 dagar kvar o 4 för dig!!! Galet jue! Håller på och lagar mat i massor o fryser in, tvättar, städar, ska snart till massören o få massage, sen vidare till apotek o inhandla div. bra att ha saker.... Sen ska jag betala räkningar, checka alla garderober o ev flytta ner saker under axelhöjd osv.... Känner mig helt uppe i varv men hoppas det lugnar sig. Har mens nu också men den är nog slut tills på tisdag i allafall! Phu!
Trevlig fredag to yo alll!!
kicki79
Kvinna ·
04 maj, 2012
Vickan
Kvinna ·
04 maj, 2012
Kicki79
Jag ska göra som du, plus håret... lär se snyggt ut. Undra hur man ska göra med mannen som sover i samma säng?? Räcker det med att han är ny duschad??? Det är svin dyrt att köpa descutan på apoteket så det gör jag inte i onödan.
Jag tränade sista passet igår, känndes sjukt konstigt att veta att man inte kommer att va på gymmet på ett par månader. Är ju jämt där..... :( Lite vemodigt, haha... Är oxå helt kollrig nu!!!!
kicki79
Kvinna ·
04 maj, 2012
Vickan
Kvinna ·
04 maj, 2012
Valerina i förebyggande syfte???
Jag funderar kring detta med depression efter open. Är livrädd för detta, det ligger lite för mig att bli deppig lätt o det verkar ju vldigt vanligt här att det blir så efteråt. Så jag tänkte kanske börja äta Valerina (Johannseört naturläkemedel) för att mota "Olle i grind". Vad tror ni om det? Ofarligt?? Någon som har ngn erfarenhet?
LittleMom
Kvinna ·
04 maj, 2012
Mullemulle
Kvinna ·
04 maj, 2012
Fråga kirurgen om johannesört, vet att det inte är helt ofarligt, det påverkar vissa läkemedel (minns inte vilka) så man ska nog vara lite försiktig med det. Iallafall vänta till efter op, skulle inte våga ta det innan ifall det påverkar narkosläkemedlena på något sätt...
kicki79
Kvinna ·
04 maj, 2012
LittleMom
Kvinna ·
04 maj, 2012
Vickan
Kvinna ·
04 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
04 maj, 2012
Kicki och Vickan: Jag har precis fått min kallelse (visserligen på annan klinik) men det står att jag inte ska tvätta håret med Descutanet.
kicki79
Kvinna ·
05 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
05 maj, 2012
LittleMom
Kvinna ·
05 maj, 2012
Jag opades på Citadell och fick tvätta mig med deras tvål på kroppen bara, inte ansikte eller hår :)
Miss_twisted
Kvinna ·
05 maj, 2012
Idag drar jag till Florida och dagen efter jag kommer hem så blir det op. Sen kommer det bilder till er🙂
Ha det så bra allihopa och till er som op medans jag är borta säger jag lycka till👍
kicki79
Kvinna ·
05 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
05 maj, 2012
Idag drar jag till Florida och dagen efter jag kommer hem så blir det op. Sen kommer det bilder till er🙂
Ha det så bra allihopa och till er som op medans jag är borta säger jag lycka till👍
kicki79
Kvinna ·
05 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
05 maj, 2012
Jupp 4e gången gillt eller om man skall hålla sig till att säga 3e gången gillt så får jag väl säga 3e korrigeringen gillt ;)
Den här gången bara måste det blir bra känner jag. Eller i allafall bättre. Har ju insett att perfekt är inte längre ett efftersträvansvärt mål. Förbättring hoppas jag på istället.